فیلم بانمکی دختر شاهرخ استخری
حجم ویدیو: 2.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

شاهرخ استخری دوباره حاشیه ساز شد. توییت عجیب شاهرخ استخری بازیگر مرد مشهور و شاخ اینستاگرام درباره صدا زدن خانم ها در خیابان باعث به وجود آمدن حاشیه هایی شده است.شاهرخ استخری گفت :تو رو خدا وقتی یکی تو خیابون میگه خانوم خوشگله برنگردید ! شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور طی چند ماه اخیر حاشیه های بسیار زیادی در اینستاگرام داشتند که خواسته یا ناخواسته برخی از آنها برای مردم و هواداران شاهرخ استخری جنبه منفی داشته است.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و همسرش در تهران

سفر جنجالی شاهرخ استخری و همسرش به اروپا مدتی قبل به پایان رسید و ظاهرا از این به بعد حاشیه های زندگی خانواده استخری قرار است در تهران ادامه پیدا کند. شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور که تابستان را در بلژیک و کنار خانواده بزمی پور گذارنده بودند به دلیل شروع شدن مدرسه دخترانشان و همچنین رسیدگی به امور کسب و کار (طلا) به ایران بازگشتند. آنها چند ماهی را در بلژیک بودند که این سفرشان بدون حاشیه هم نبوده که حتما فیلم ها و تصاویرشان را این مدت دیده اید. سپیده بزمی پور همسر آقای شاهرخ استخری میباشد وی متولد 3 دی ماه 1367 است حاصل ازدواج آنها دو فرزند دختر به نام های پناه و نبات است. چرا خانواده استخری حاشیه های زیادی دارند ؟ شاهرخ استخری مدت ها از انتشار تصویری از همسرش جلوگیری می کرد و خب مردم و طرفداران او هم اصرار می کردند که می خواهند تصویر همسرش را ببینند تا اینکه به یکبار سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری نه تنها رخ نمایی کرد بلکه تبدیل به مدل لباس و بلاگر شد !

توهین جنجالی شاهرخ استخری به خانم ها + ویدیو

مهمانی جنجالی همسر شاهرخ استخری

جشن تولد و جشن هالووین خانواده استخری تیتر یک رسانه ها شد. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری جشن تولد دخترش و جشن هالووین را با هم برگزار کرد و ظاهر عجیب و غریب آنها سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد. البته برگزاری این جشن بدون حاشیه هم نبود و برخی از بازیگران بدون اسم بردن (ولی مشخص بود منظورشان کیا هست) از برگزاری باشکوه یک جشن خارجی انتقاد کردند. زن و شوهری که از بازیگری و طلافروشی به سمت بلاگری آمده اند : شاهرخ استخری فعال حوزه جواهرات و طلا است و بیشتر درآمد او از همین راه است. البته اخیرا همسر او سپیده بزمی پور هم در زمینه بلاگری فعالیت دارد و قطعا درآمد قابل توجهی کسب می کند. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری حالا دیگر یک بلاگر معروف شده و بیشتر حاشیه های زندگی او از این جهت است که ابتدا شاهرخ استخری هیچ عکسی از او منتشر نمی کرد ولی یکباره در نقش یک بلاگر اینستاگرامی حاضر شد.

شاهرخ استخری و همسرش

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 739837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟