صحبت های دنیا مدنی در مورد علاقه اش به سینما

دنیا مدنی بازیگر و طراح لباس است. دنیا مدنی در خانواده ای هنرمند متولد شده است. دنیا مدنی گربه هایی دارد که به آنها علاقه زیادی دارد. دنیا مدنی عکس های متنوعی از خود منتشر کرده است. در ادامه عکسی از دنیا مدنی را که به دیوارنگاری تکیه داده است مشاهده کنید.

به گزارش رکنا، اما از این ها که بگذریم دنیا مدنی از فعالین خفن اینستاگرام است که همیشه چیزی برای پست و استوری دارد. وی به تازگی هم سلفی اخمالو اما با شالی رنگی و شکوفه دار استوری کرد. اینکه چرا بیشتر مواقع دنیا خانم در حالت جدی و قیافه گرفته هستند مشخص نیست!

دنیا مدنی

علاقه دنیا مدنی به عادل فردوسی پور

ابراز علاقه بسیار جالب دنیا مدنی بازیگر زن مشهور به عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مشهور ورزشی را ببینید.

دنیا مدنی می گوید هیچ چیزی از فوتبال نمی داند و اصلا فوتبال نگاه نمی کند ولی مردهایی مثل عادل فردوسی پور را دوست دارد (باهوش) و حتی برنامه نود (آن موقع که پخش می شده) را می بیند.

در چند ماه گذشته برخی از بازیگران زن مشهور افشاگری کردند که برخی از کارگردان های مشهور و یا عوامل فیلم ها به آنها پیشنهاد رابطه نامشروع داده اند (برای گرفتن نقش). دنیا مدنی اعتقاد دارد که این بازیگران به دنبال دیده شدن هستند و نباید موضوعات مربوط به فساد در سینما را مردم بدانند (اطلاع رسانی عمومی شود).

دنیا مدنی (1)

حمایت دنیا مدنی از حسن روحانی!

دنا مدنی که قبلا از حسن روحانی حمایت کرده بود حالا پس از گذشت این همه جنجال در مصاحبه جدیدش اعلام کرد از انتخابم درمورد روحانی پشیمان نیستم!

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد. دنیا مدنی فعالیت زیادی در صفحه شخصی اینستاگرامش دارد و در حال حاظر مجرد است.

منبع: شایا نیوز

کدخبر: 738616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟