نیلی افشار  و اقای فوتبالیست
حجم ویدیو: 3.79M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31

نیلی افشار یکی از شاخ های اینستاگرامی است. نیلی افشار مدتی با پویان مختاری زندگی کرد که در نهایت کار او با نیلی افشار به جدایی کشید. ظاهرا نیلی افشار هم مانند دنیا جهانبخت باردار است. نیلی افشار در لایوی اینستاگرامی از ارتباطش با مهدی طارمی می گوید.

به گزارش رکنا، نیلی افشار نامزد سابق پویان مختاری که الان خودش را خواننده می داند ادعا می کند که چند سال پیش با مهدی طارمی رابطه داشته است.نیلی افشار یک نمایش راه انداخته که در آن خبرنگار از او درباره رابطه اش با مهدی طارمی سوال می پرسد و او هم مثلا از این موضوع ناراحت شده است و التماس می کند که ادامه ندهد در صورتی که این خبرنگار یک شخص سفارشی است و پول می گیرد که افشاگری های ساختگی و از قبل هماهنگ شده را منتشر کند.

دروغ بزرگ نیلی افشار به مردم

 

نیلی افشار برای کسب فالوور و بازدید اعلام کرده بود که باردار است تا مثل دنیا جهانبخت فالوورهایش را بالا ببرد ولی مدتی قبل ادعای خودش را تکذیب کرد و گفت شوخی کردم ! از روز اول مشخص بود که این ادعا را برای جذب فالوور مطرح می کند. شاید بگویید که این بلاگرها دروغ می گویند که باردار هستند، اما واقعا چه نیازی به دروغ گفتن است ؟ از لحاظ فنی که باردار شدن برای آنها کاری ندارد، از لحاظ بزرگ کردن بچه، بچه دار شدن برای آنها مزیت خیلی خوبی ست. اولا برای آن بچه پیج اینستاگرام جداگانه تاسیس می کنند و کسب درآمد بیشتری انجام می دهند مثل پسر دنیا جهانبخت و مهراد جم که هنوز به دنیا نیامده یک میلیون فالوور دارد. دوما وقتی آنها مادر شوند فانتزی های بیشتری از زندگی روزانه خود قابل ارائه دارند (ایده های محتوایی بیشتری برای جذب فالوور دارند) پس بچه دار شدن برای آنها یک پیشرفت کاری ست. فقط کارهای مربوط به نگهداری بچه می ماند که همانند همسر میلاد حاتمی یک پرستار استخدام می کنند تا او بچه دار بزرگ کند. پس بچه برای اینها بیشتر شکل یک کالاست تا آنچه در ذهن من وشماست و مادر بودن هم فقط یک عنوان بلاگری ست.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 738409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟