رفتار عجیب ترلان پروانه در لایو اینستاگرامی + فیلم
حجم ویدیو: 5.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

 ترلان پروانه از بازیگران دهه هفتاد کشورمان است. طرفداران ترلان پروانه کم نیستند. در یک روز بارانی و پاییزی  ترلان پروانه عکس های خاصی را از خود منتشر کرد. ترلان پروانه در این عکس ها به طور کامل تیپ آبی زده است. ترلان پروانه در لایوی ایسنتاگرامی از رابطه اش با رپر مشهور پرده برداشت.

به گزارش رکنا، صحبت های ترلان در لایو اینستاگرامی با عرفان پایدار رپر مشهور ایرانی و شوخی های او باعث شد که حاشیه ها و شایعاتی درباره ارتباط او و رپر مشهور مطرح کرده است.

ترلان پروانه  در لایوی با عرفان پایدار صحبت صمیمانه ای می کند در بخشی از جملات با کنایه می گوید : مگر شما شهرستان هستید که انقدر از آن جا حمایت می کنید؟

بخش هایی از ویدیو به دلیل فحاشی کاربران در کامنت های لایو بریده شده است. ترلان پروانه به دلیل علاقه زیادی که به موسیقی رپ دارد و همچنین راتباط نزدیک او با ستاره های رپ حاشیه های زیادی را در این زمینه ایجاد کرده است. او حتی به تیپ زدن های رپی علاقه زیادی دارد و تصاویری زیادی به این سبک از خودش منتشر کرده است.

حاشیه های ترلان پروانه و فوتبالیست های مشهور

ترلان پروانه در باران

به غیر از دنیای موسیقی و خوانندگان حاشیه های زیادی از ترلان پروانه و دنیای فوتبال و ورزش هم به جای مانده است که البته د راین زمینه هم باید بگوییم که ترلان پروانه به شدت فوتبالی است و به جز ورزش در دنیای مجازی هم به شدت درگیر بازی ها و گیم های کامپیوتری است. تا به امروز دو خبر جنجالی درباره رابطه ترلان پروانه با فوتبالی ها جنجال های زیادی داشته است. اولی لو رفتن تصویری از ترلان پروانه در کنار فرشاد احمدزاده بازیکن مشهور فوتبال بود که حاشیه های زیادی را به همراه داشت و دومی خبر رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی بود که دومی با واکنش سعید مواجه شد.همچنین سعید عزت اللهی درباره ارتباطش با ترلان پروانه گفت : اصلا برایم اهمیتی ندارد و ارتباطی ندارم با او. او حتی درباره یک استوری خود که گمان می رفت دعوا و کل کل با سردار آزمون بود توضیح داد و گفت کاملا آن استوری را فوتوشاپ کرده بودند و اصل استوری من خطاب به تتلو بود.

ترلان پروانه

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 737614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟