حادثه برای سارا و نیکا / در فضای مجازی منتشر کرد!

سارا و نیکا کم وارد حاشیه نیستند. فیلم ها و عکس های متنوعی از سارا و نیکا منتشر می شود. سارا و نیکا از همان کودکی در سریال پایتخت بازی کردند و سارا و نیکا با این سریال بزرگ شدند. سارا و نیکا دنبال کننده های بسیاری را در فضای مجازی دارند. اخیرا فیلمی از لایو جنجالی سارا و نیکا در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش رکنا، نیکا با انتشار عکس جدیدی از کبوی چشمش سخن گفت . او نوشت: به چشم سمت چپم دقت نکنید ، خوردم زمین یکم ورم کرده...

سارا و نیکا

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در پایتخت و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی کودکان و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می شود.

سارا و نیکا

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می کنند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می کنند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت بودند که با حضور در چند فصل این سریال به شهرت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها شهرت زیادی داشت و این شهرت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

کدخبر: 737275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟