فیلمی که همسر مهدی قائدی منتشر کرد
حجم ویدیو: 2.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22

همسر مهدی قائدی ستاره معصومی نام دارد. به زخ کشیدن تجملات زندگی شخصی بخش مهمی از زندگی همسر مهدی قائدی را تشکیل می دهد.همسر مهدی قائدی از کیف و لباس های مارک خود و نیز از انگشتر گران قیمتش رونمایی کرده بود. همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است. همسر مهدی قائدی برای کسب درآمد دست به هر تبلیغی می زند.

به گزارش رکنا، همسر مهدی قائدی که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده شروع به کسب درآمد نموده و از هیچ تبلیغی دریغ نمی کند !

در این مشکلات اقتصادی غیر اخلاقی ترین کار وسوسه کردن مردم به بهانه کسب درآمد و برنده شدن پول زیاد و استفاده از آنها برای فالو کردن پیج هایی است که معلوم نیست در نهایت آیا قرعه کشی انجام می دهند یا نه. بیش از 95 درصد قرعه کشی هایی که در اینستاگرام وعده داده می شود هیچوقت انجام نمی شود و یا یک مراسم سوری و دروغین برگزار می کنند که می خواهند به یکی جایزه بدهند (اکثرا هم نام فرد مورد نظر خودشان در این قرعه کشی ها بیرون می آید)

جنجال فخر فروشی های زندگی لاکچری مهدی قائدی و همسرش در دبی

رفتن مهدی قائدی به تیم اماراتی یکی از جنجالی ترین رفتن های ورزش ایران بود چرا که در همه ابعاد حاشیه هایی را به همراه داشت. از زندگی حرفه ای ورزشی خود مهدی قائدی گرفته تا همسر و مسائل خصوصی زندگی اش. خریدهای چند میلیونی و تفریحات لاکچری ظاهرا دستاورد مهدی قائدی و همسرش از رفتن به تیم عربی بوده است. ستاره معصومی این روزها با انتشار تصاویری از زندگی لاکچری خود و همسرش در دبی سعی در اثبات درست بودن انتقال مهدی قائدی به تیم عربی را دارد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یکی از جنجالی ترین همسران فوتبالیست در ایران است که با حاشیه هایی که در اینستاگرام ایجاد کرده به شهرت زیادی رسیده است. از کشف حجاب گرفته تا دخالت در امور فوتبالی باشگاه استقلال (اظهار نظرهای جنجالی). بعد از رفتن مهدی قائدی بیش از آنکه حاشیه ها سمت مهدی باشد به سمت همسرش رفت ! چراکه در طول مدت گمانه زنی ها او بود ک هبا طرفداران صحبت می کرد. تغییر رفتار ستاره معصومی و ماجرای کشف حجاب او از سفر جنجالی آنها به دبی آغاز شد. ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بعد از رفتن مهدی به تیم عربی به کلی عوض شده و تصاویری و فیلم هایی با حجاب منشوری از خودش منتشر می کند.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 736244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟