نفیسه روشن در رستوران با دوستانش + عکس

نفیسه روشن بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است که این روزها بسیار کم کار شده اما در عوض نفیسه روشن یک اینستاگرامی پر کار است و نفیسه روشن مدام از احوالات خود چه خوب چه بد پست و استوری منتشر می کند. نفیسه روشن برخلاف نقش های مظلومی که در سریال ها داشت در واقعیت بسیار تند و تیز می باشد.گاهی حرف ها و یا تیپ و ظاهر نفیسه روشن مورد انتقاد قرار می گیرد چون ناخوشایند است! البته ناگفته نماند گاهی این رفتار ها از سوی هنرمندان از عمد می باشد تا کمی خود را بر سر زبان ها بی اندازند.

نفیسه روشن

از این ها که بگذریم نفیسه روشن بسیار اهل خوش گذرانی و تفریح است به خصوص رستوران گردی. این بازیگر زن تصاویر زیاد از خود به اشتراک می گذارد و به تازگی هم تصاویری همراه با مادر و برادر هایش پست کرده است.

نفیسه روشن

خانم های بازیگر در ایران خیلی علاقه دارند تا آرایش ها غلیظ داشته باشند، حالا اینکه هر کدام چقدر عمل زیبایی دارن به کنار! البته هنرمندانی هم هستند مثل خانم لیلا حاتمی که دارای چهره ای نچرال و ساده هستند اما در عوض جایگاهی درخشان دارند.

اما نفیسه روشن یک علاقه بسیار خوب هم دارد و آن این است که خیلی دوستدار حیوانات می باشد و به حیوانات آسیب دیده کمک می کند.

نفیسه روشن

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایانیوز

کدخبر: 735860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟