لباس عجیب یک دختر که هوادار سحر قریشی است ! + عکس

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه سینما و تلویزیون در ایران است . سحر قریشی پست های جنجالی اش در فضای مجازی منتشر می کند. چندی پیش شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی فضای مجازی را به شک انداخت. سحر قریشی در تیپ های مختلف ظاهر می شود.  سحر قریشی اخیرا عکس عجیبی را با هوادارش منتشر کرده است.

به گزارش رکنا، یکی از هوادارن سحر قریشی باغ چاپ کردن عکس این بازیگر پشت لباسش به دیدار سحر قریشی رفت. این اقدام هوادارش مورد توجه خانم بازیگر قرار گرفت و عکسی را در حالی که هوادارش را در آغوش گرفته است منتشر کرد.

سحر قریشی

سحر قریشی در اینستاگرام

سحر قریشی چند روزی است که دوباره به فضای مجازی و اینستاگرام برگشته و فعلا در حد حمایت از فن پیج هایش و استوری کردن پست های آنهاست. او برای مدتی طولانی در اینستاگرام غایب بود و فقط در تابستان چند تصویر از خودش ارسال کرد. و جالب اینجاست درباره اتفاقات اخیر چه در ایران چه در افغانستان و ... هیچ واکنشی نشان نداده است.

آدرس منزل سحر قریشی

خیلی از پیج های اینستاگرامی ادعا می کنند که در قبال دریافت مبلغی آدرس منزل سحر قریشی را می فروشند. جالب است بدانید که آنها برای اثبات ادعای خود تصویری دیده نشده از سحر قریشی و مادرش را در یک خانه خاص منتشر می کنند و می گویند این تصویر همان خانه است. تصویر منتشر شده مربوط به لوکیشن یکی از فیلم های سحر است و ادعای این پیج ها صحت ندارد.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی  (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر، سینما، تلویزیون، تئاتر و مدل ایرانی است.قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان  واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

کدخبر: 733878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟