جواب دندان شکن فریبا نادری
حجم ویدیو: 4.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:37

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . فریبا نادری اخیرا در فضای مجازی جنجالی شده است . فریبا نادری در یک مصاحبه گفت که مردم به او فحش می دهند اما عکس هم می گیرند. فریبا نادری بازیگر زن صدا و سیما ادعا می کند که همان مردمی که در فضای مجازی به فریبا نادری فحش می دهند در دنیای واقعی اگر او را ببینند با او عکس یادگاری می گیرند.

فریبا نادری می گوید رفتار مردم دوگانه است. در فضای مجازی به من فحش می دهند ولی در دنیای واقعی من را که می بینند اظهار محبت می کنند و با من عکس یادگاری می گیرند و من امیدوارم روزی فضای واقعی و مجازی مانند هم بشود و اینگونه نباشد که تا وارد فضای مجازی می شویم به بازیگران فحش دهیم.

فریبا نادری می گوید در زمان جوانی اشتباهات زیاده داشته و دوست ندارم دخترم مانند من شود و می خواهم شخصی متفاوت باشد. من در جوانی زیاد اهل مشورت گرفتن نبودم به همین دلیل انتخاب های غلط زیادی داشتم. فریبا نادری به مصاحبه های تند و رک معروف هست و همیشه صحبت های او با حاشیه هایی همراه بوده است. اختلاف سنی زیادی او با همسر اولش یکی از جنجالی ترین اتفاقات زندگی اش به حساب می آید که هنوز هم مردم از یاد نبرده اند. البته او همیشه از ازدواج اولش به نیکی یاد می کند و آن را سراسر عشق می داند. خانم نادری در کنار بازیگری فعالیت های دیگری هم دارد که برخی از آنها برای مردم معرفی شده است (ممکن است فعالیت های دیگری هم داشته باشد ولی هنوز درباره آن صحبتی نکرده باشد. خانم نادری بازیگر است و در کنار آن یک رستوران دار نیز هست و یک رستوران لاکچری در تهران راه اندازی کرده که به صورت تخصصی در کار جیگر است.

 

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 733702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟