خانواده مهربان مهدی قائدی

زن مهدی قائدی ستاره معصومی نام دارد. به زخ کشیدن تجملات زندگی شخصی بخش مهمی از زندگی زن مهدی قائدی را تشکیل می دهد. زن مهدی قائدی از کیف و لباس های مارک خود و نیز از انگشتر گران قیمتش رونمایی کرده بود. زن مهدی قائدی از او بزرگتر است. در ادامه عکسی از زن مهدی قائدی را در کنار خواهر شوهرش مشاهده می کنید.

به گزارش رکنا، ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از چهره‌های جنجالی اینستاگرام در ماههای اخیر است که عکسهای منتشر شده از او همواره مورد توجه بوده و البته حاشیه و گلایه‌های زیادی را در داخل کشور به راه انداخته است.

این چهره که برخی او را مسبب جدایی مهدی قائدی از استقلال می‌دانند در ماه محرم و صفر وقتی در حال خوشگذرانی با همسر جوانش در دوبی بود مورد انتقاد خیلی‌ها قرار گرفت و برخی گفتند که در این ماه‌ها باید بیشتر مواظب برخی از رفتارها باشیم.

اما این پایان کار نبود و ستاره معصومی باردیگر با انتشار فیلم بدون حجاب خود در کنار مهاجم سابق استقلال در یکی از مراکز خرید دوبی جنجال درست کرد.

برخی او را بعد از ازدواج با انتقاداتی نظیر فخر فروشی هداف قرار دادند در حالیکه او این ادعاها را رد می‌کند و می‌گوید فضای شخصی خود را دارد و قصد هیچ نمایشی در کار نیست.

ستاره معصومی که بسیاری معتقدند چندسالی بزرگتر از مهدی قائدی است اما در جدیدترین تصاویر خود نیز در با حجابی که در داخل کشور مرسوم نیست در کنار همسرش دیده می‌شود و این بار نیز باید منتظر اتفاقات و حاشیه‌های جدید دیگری بود.

مهاجم سابق استقلال که با حضور در باشگاه جدیدش خیلی زود درخشید و بسیاری به او لقب نیمار آسیا را دادند.

منبع: وقت صبح

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

کدخبر: 733553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟