مهدی قائدی و همسرش در رستوارن جالب
حجم ویدیو: 1.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

زن مهدی قائدی ستاره معصومی نام دارد. به زخ کشیدن تجملات زندگی شخصی بخش مهمی از زندگی زن مهدی قائدی را تشکیل می دهد. زن مهدی قائدی از کیف و لباس های مارک خود و نیز از انگشتر گران قیمتش رونمایی کرده بود. زن مهدی قائدی از او بزرگتر است. در ادامه عکسی از زن مهدی قائدی را در کنار خواهر شوهرش مشاهده می کنید.

به گزارش رکنا، ستاره معصومی همسر مهدی قائدی ویدیو رستوران گردی خود در دبی را منتشر کرده که بسیار عجیب است.

معمولا ستاره معصومی فعالیت بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی دارد و مکان های لاکچری و تفریحات لوکسی که در دبی دارد را به نمایش می گذارد. او بع داز رفتن به دبی زندگی بسیار لاکچری تری نسبت به حضورش در ایران را در حال تجربه کردن است و این تغییر در زندگی کاملا مشخص است.

 

ذوق زدگی همسر مهدی قائدی از زندگی لاکچری

برخی بر این باورند که دلیل نمایش های ستاره معصومی همسر مهدی قائدی از زندگی اشرافی و لوکس خود در دبی ذوق زدگی اوست و بعد از مدتی برای او عادی می شود و رفتار او طبیعی تر خواهد بود. همسر مهدی قائدی هم می خواهد بلاگر باشد و هم همسر یک فوتبالیست ! هم در مسائل فوتبالی مهدی دخالت می کند و هم سبک زندگی خودش را به نمایش می گذارد ! ستاره معصومی همسر جوان مهدی قائدی امسال حاشیه های زیادی را به همراه خود داشت و بیشتر این حاشیه ها به دلیل دخالت او در مسائل مربوط به باشگاه بود. بعد از اینکه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی تصاویری بی حجاب از خودش منتشر کرد، انتقاد ها و جنجال های زیادی به پا شد. عده ای به خاطر طرفداری از تیم استقلال و دوری حاشیه از این تیم او را نقد کردند و عده ای دیگر به او لقب تازه به دوران رسیده را دادند ! ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

 

 

کدخبر: 733201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟