این عکس دل بهنوش طباطبایی را سوزاند !

 مهدی پاکدل بازیگر مطرح و همسر رعنا آزادی ور در اینستاگرامش تعریف خاصی را درباره فیلم بازی مرکب ساخت کشور کره منتشر کرد. مهدی پاکدل متولد تابستان 1359 در اصفهان است. مهدی پاکدل برادر حسین پاکدل مجری و بازیگر مطرح ایرانی است. مهدی پاکدل  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. مهدی پاکدل علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

به گزارش رکنا، رعنا آزادی ور بازیگر مطرح سینمای ایران است که با بازی در فیلم مارمولک وارد دنیای حرفه ای بازیگری شد و این روزها با بازی در سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و در کنار جواد عزتی  خوش درخشیده است.

ماجرای ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران، بازیگر سینما است که با بازی در فیلم مارمولک وارد عرصه بازیگری شده است، کارنامه مقبولی دارد و با کارگردانان مطرحی از جمله اصغر فرهادی در فیلم درباره الی و هومن سیدی  در خشم و هیاهو و...همکاری کرده است.

به دنبال همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم محمدرسول الله و چهارراه استانبول و همچنین حضور در موزیک ویدئوی عاشقانه همایون شجریان  که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می کردند، شایعه ازدواج این دو بازیگر مطرح کشورمان در فضای مجازی  منتشر شد اما هیچ کدام از این دو بازیگر واکنشی به این شایعه نشان ندادند و این خبر را تایید نکردند.

رسانه ای شدن خبر ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

پس از گذشت ماه ها از گمانه زنی های ازدواج رعناآزادی ور و مهدی پاکدل عاطفه رضوی  (بازیگر) که همسر برادر مهدی پاکدل می باشد، 29 آبان 1399 عکس دونفره این زوج هنری را منتشر نمود و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور را تبریک گفت و نوشت دوستتان دارم مخصوصا در کنار هم.

مهدی پاکدل نیز با ارسال کامنتی مهر تایید بر خبر ازدواج خود با خانم آزادی ور زد. رعنا آزادی ور نیز ساعاتی پس از انتشار خبر ازدواجش عکس حلقه ازدواج خود را استوری کرد.

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون است که در روز 10تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد و دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. رعنا آزادی ور دومین همسر مهدی پاکدل است.

همسر اول مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی  هنرمند سینما و تلویزیون بود که در اسفند 1389 با او ازدواج نمود اما زندگی مشترک این زوج بازیگر دوام چندانی نداشت و به جدایی ختم شد.

جدایی مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی

ماجرا جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل از این قرار بود که به دنبال هک شدن صفحه شخصی مهدی پاکدل در اینستاگرام همه عکس های دونفره اش پاک شده بود اما بعد از مدتی او مالکیت صفحه اش را پس گرفت اما عکس های خانوادگی خود را در آن قرار نداد.

بهنوش طباطبایی هم همه عکس های دو نفره خود را از صفحه اش پاک کرد و زمان شرکت در افتتاحیه فیلم سیانور بدون حلقه ازدواج حضور یافت.

روزنامه ایران نیز درباره نحوه جدایی این دو بازیگر گزارشی را منتشر نمود که در آن آمده بود بهنوش طباطبایی بعد از طلاق از مهریه سنگین خود گذشت و تنها به گرفتن خانه ای در شمال شهر اکتفا نمود، در دادخواست طلاق این دو بازیگر هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن ها حاضر شده اند.

 

 

کدخبر: 733184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟