تغییر دین پویان مختاری به مسیحیت
حجم ویدیو: 1.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

پویان مختاری مدتی است که صلیبی را که علامت دین مسیحیت است بر گردن خود انداخته و برخی از رسانه های نزدیک به او می گویند او با این کار مسیحی بودن خودش را اعلام می کند.

او مدتی پیش با یک سوپر مدل (خودشان این لقب ها را به خودشان می دهند وگرنه ظاهرش خاک پای دختران ایرانی هم نمی شود)ازدواج کرده که این ازدواجش را در جشن تولد او اعلام کرد و با چند رسانه ی خارجی در اینباره مصاحبه کرده است !

ازدواج پویان مختاری برای اقامت و پولشویی ؟

پویان مختاری به دلیل شغل خاصی که دارد (کلاهبرداری از طریق قمار و شرطبندی) چند کشور تا به حال زندگی کرده و مرتب جای زندگی خودش را عوض می کند و این قطعا مربوط به ترس از دستگیر شدن است. او حالا مدتی است که در لندن زندگی می کند و با راه انداختن نمایش ازدواج و کسب و کار خاویار قصد دارد به پولشویی و اقامت در انگلیس برسد. پویان مختاری متولد ۸ مهر ماه ۱۳۶۹ در شهرستان ایذه ، خواننده ایرانی اسـت. او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی از دانشگاه اهواز اسـت. موسیقی را از یک بیت ۴۰ ثانیه ای « تا صحو ای بو اوفتیم و ره / از اشکفت و الهک تا کولفرح» شروع کرد. این آهنگ ناخواسته پخش شد و میشه گفت برخورد کسانی که آهنگ رو گوش کردن باعث شد کارم را ادامه دهم.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 732856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟