همسر مهدی قائدی: خدا ما را کافی است

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی به یکباره شاخ اینستاگرامی شد. همسر مهدی قائدی گاهی اوقات برای نشان دادن خاص بودن حال و احوال شان فیلم و عکس هایی را منتشر می کند. همسر مهدی قائدی گاهی در جوابیه بدگویی کاربران استوری هایی می گذارد. این بار همسر مهدی قائدی با جمله (خدا مارا کافی ست) ظاهرا قصد مظلوم نمایی داشته است. در ادامه استوری همسر مهدی قائدی را مشاهده کنید خیلی از کاربران گفته اند تو خدا را می شناسی و اینقدر با خواسته هایش متفاوتی خدا مگر حجاب زنان را نخواسته پس چرا بی حجابی !

استوری همسر مهدی قائدی

ازدواج مهدی قائدی

مهدی قائدی فوتبالیست ۲۳ ساله ایرانی است که اصالتی جنوب دارد. این بازیکن جوان به تازگی از استقلال جدا شده و به الاهلی امارات پیوست. قائدی متاهل می باشد و دو سالی می شود که با ستاره معصومی ازدواج کرده است.

مهدی قائدی یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال ایران بود و درخشش او در خط حمله تیم استقلال باعث شد تا  پیشنهادهایی از سوی تیم خارجی داشته باشد. اما از آن جایی که ستاره خانم لاکچری پسند است حالا با دریافت مبلغ زیاد مهدی از تیم الاهلی زندگی مایه داری را تجربه می کند. اما این تمام ماجرا نیست و چون قائدی هواداران زیاد داشت، همسرش مورد هجوم این هواداران قرار گرفت و دائما در حال شنیدن الفاظ ناجور از کاربران است.

شروع حواشی همسر مهدی قائدی

حالا خیلی ها او را می شناسند. همه چیز از یک تولد لاکچری برای او شروع شد و شایعه اختلاف سنی هفت ساله اش با مهدی قائدی و به مرور زمان خبرهای دسته اولی که از باشگاه استقلال داشت و هواداران برای شنیدنش او را فالو می کردند. ولی این اواخر دیگر رفتار او حاشیه ای شده است.

حالا مدتی است که همسر آقای فوتبالیست جوان با انتشار تصاوی داف طور خودش با پوشش هایی نامتعارف جنجالی شده و آنقدری که ستاره معصومی باعث حواشی شد خود مهدی قایدی حاشیه ای نداشت.

شغل همسر مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی

اما چیزی که مشخص است این است که ستاره معصومی توانست به اعتبار مهدی قائدی و انتشار تصاویر غیر اخلاقی خودش به بیش از نیم میلیون فالوور برسد و البته بسیار معروف شود. در صورتی که همسران فوتبالیست ها آنقدر معروف و شناخته شده نیستند. ستاره معصومی ظاهرا در گذشته در یک کلینیک مشغول به کار بوده است.

منبع : اندیشه معاصر

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟