سپیده بزمی پور کیست؟ + فیلم
حجم ویدیو: 5.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

شاهرخ استخری از بازیگران سرشناس ایرانی است. شاهرخ استخری به خانواده خود بسیار پایبند است. هراز گاهی در اینستاگرام شاهرخ استخری و همسرش به انتشار زندگی شخصی خود می پردازند. مانند این فیلم که در آن همسر شاهرخ استخری لحظاتی از عاشقانه های خود را با شاهرخ استخری به اشتراک گذاشته است.

همسر شاهرخ استخری کیست؟

سپیده بزمی پور بلاگر مشهور اینستاگرامی و همسر شاهرخ استخری ویدیو عاشقانه ای از لحظات دوتایی شان منتشر کرده است.

سپیده بزمی پور طی مدت زمان کمی از حضورش در شبکه های اجتماعی به یک بلاگر مشهور اینستاگرامی تبدیل شده که فالوورهای میلیونی دارد. البته اینکه سالها شاهرخ استخری تصویری از او منتشر نکرده بود و هیچ تصوری مردم از صورت و ظاهر همسرش نداشتند هم در استقبال مردم از صفحه او بی تاثیر نبوده است.

همسر شاهرخ استخری جنبه شهرت نداشت !

همانطور که گفتیم سپیده بزمی پور سالها بود که با شاهرخ استخری ازدواج کرده بود ولی هیچ تصویری از او در رسانه ها دیده نشد و آقای استخری اصرار داشت که دوست ندارم زنم وارد حاشیه شود. چرا خانواده استخری حاشیه های زیادی دارند ؟ شاهرخ استخری مدت ها از انتشار تصویری از همسرش جلوگیری می کرد و خب مردم و طرفداران او هم اصرار می کردند که می خواهند تصویر همسرش را ببینند تا اینکه به یکبار سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری نه تنها رخ نمایی کرد بلکه تبدیل به مدل لباس و بلاگر شد.

شاهرخ استخری در توضیح این رفتار خود می گوید که اوایل زنم جنبه شهرت نداشت و طول کشید تا من آماده اش کنم (برای مشهور شدن) بعد وارد اینستاگرام شد ! سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367  در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سپیده بزمی پور با انتشار عکس های مختلف حواشی زیادی از کشف حجابش برای خود ساخته است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟