دعای دنیا جهانبخت برای بازگشت مهرداد جم !
حجم ویدیو: 3.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

دنیا جهانبخت به دنبال حاشیه می گردد. از عاشقی دنیا جهانبخت نسبت به ساسی مانکن شروع شد تا ازدواج دنیا جهانبخت با مهراد جم خواننده ایرانی. این روزها هم که مهراد جم از دنیا جهانبخت جدا شده است همچنان حواشی ادامه دارد. دنیا جهانبخت برای برگشت مهرادجم دست به دعا زد.

به گزارش رکنا، دنیا جهانبخت این روزها به شده درگیر آماده سازی خود و امکانات لندن و ملکه الیزابت برای به دنیا آوردن فرزندش است تا بتواند گام مهمی در تحقق افق های روشن انگلیس بردارد. او شمارش معکوس را آغاز کرده و قرار است که در آبان پسرش را به دنیا بیاورد.

پشت پرده استفاده دنیا جهانبخت از دعا و طلسم چیست ؟

دنیا جهانبخت مدتی است که در کنار کسب و کار اصلی خود (تبلیغ قمار و سایت های شرطبندی) به تبلیغات دعا و طلسم روی آورده و فردی که با او همکاری می کند را سید صدا می زند ! آنها با این کسب و کار جدید مردم را به بهانه دعا کردن سرکیسه می کنند. ادعای آنها این است که می توانند با دعا کردن عشق رفته را بازگردانند و یا اینکه فردی را به طرف علاقه مند کنند ! در این لایو یکی به کنایه از دنیا جهانبخت سوال می پرسد چرا برای خودت دعا نمی کند و او می گوید کارهای اداری اش انجام شده و به زودی عمل می کند و مهراد جم باز می گردد. دنیا جهانبخت در حالی می خواهد پسرش ستاره مشهور فوتبال شود که او به دنیا نیامده همین الان میلیونی فالوور دارد در پیجش و لازم نیست برای ستاره شدن تلاش کند همین الانش هم شاخ اینستاگرامی است و از خیلی از بازیکنان فوتبال فالوور بیشتری دارد !

بازی دنیا جهانبخت برای فالوور

دنیا جهانبخت از آن به بعد یاد گرفت که چگونه سر مردم را با فیلم ها و عاشقانه هایش گرم کند و از آن طرف درامدی میلیونی داشته باشد. دنیا خانم با همون حرکت توانست پیج خود را میلیونی کند و بعد از آن هم با ارتباط های کوتاه مدت با خواننده ها و افراد مشهور به یک شاخ اینستایی تبدیل شود.

دنیا جهانبخت و مهراد جم

دنیا جهانبخت حالا بیش از 13 میلیون دنبال کننده دارد و درآمد روزانه اش هم به 300 میلیون تومان رسیده است. وی به گفته خودش آذر ماه فرزندش آرتام به دنیا می آید اما با توجه به سابقه درخشان خانم شاخ کاربران به باردار بودنش هم شک دارند.

دنیا جهانبخت چند روزی می شود که از تب و تاب و حواشی افتاده حالا با رونمایی از تصاویر مادرش قصد جلب توجه دارد. او با انتشار عکسی از مامان دافش تولد او را تبریک گفت.

اولین کاری که دنیا خانم بعد از زایمان میکنه!

دنیا جهانبخت گاهی پرسش و پاسخ هایی در استوری هایش می گذارد. او در جدید ترین کوئسشن باکسی که گذاشت یکی از کاربران سوال کرد اولین کاری که بعد از زایمان انجام میدی چیه؟

دنیا خانم هم در جواب گفت رو شکمم می خوابم!

اما از آن مهمتر با توجه به اینکه قبل تر از این گفته شد کاربران به حاملگی این سلبریتی شک دارند، یکی از آن ها خواست تا دنیا در همان حالت دوربین را به سمت شکم خود ببرد.

اما با توجه به اینکه خواننده مرد آمریکایی "لیل ناز اکس" چندی پیش با پروتز شکمش خود را به حاملگی زده بود حالا دنبال کنندگان دنیا هم همچین فکری می کنند و ظاهرا تا آقا آرتام به دنیا نیاد باور نمی کنند.

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند.

دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟