جدید از مهناز افشار + فیلم
حجم ویدیو: 2.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53

مهناز افشار در سریال نمایش خانوادگی گلشیفته بازی کرده بود. مهناز افشار همسر سابق یاسین رامین بود. از این ازدواج مهناز افشار یک دختر دارد که در آلمان متولد شده است. همچنان مهناز افشار طرفداران خود را دارد. به طوری که هواداران مهناز افشار یک ویدیو برای او ساخته اند که مشاهده می کنید.

مهناز افشار به ایران بازمی گردد؟

مهناز افشار بعد از مهاجرت از ایران بارها ابراز دلتنگی برای روزهای خوبش در ایران کرده است. البته او چندین بار سعی کرد که به ایران سر بزند ولی موفق نشده است (منظور از سعی این است که به ترکیه سفر کرد و با اعلام خبر بازگشتش سعی داشت افکار داخل ایران یا همان مسئولان را بسنجد که آیا با ورودش به ایران برای او مشکلی رخ می دهد یا نه که ظاهرا سیگنال های مثبتی دریافت نکرده است).

ناراحتی خانواده همسر سابق مهناز افشار از او

خانواده همسر سابق مهناز افشار از اینکه خانم افشار نوه شان را به آلمان برده و از آنها دور کرده است نگران و ناراحت هستند. آنها در نامه ای که اخیرا به مناسبت تولد دختر مهناز افشار منتشر کرده اند به این موضوع اشاره کرده اند.

در اقدامی جالب مهناز افشار مدتی پیش در پیامی که برای تولد دخترش منتشر کرد برای اولین از همسر سابقش که پدر دخترش است یاد کرد. او داستان بسیار عجیبی از کمک کردن به مردم سیستان را تعریف می کند (زمانی که خارج از ایران بوده است) که با او برخورد می شود (به دلیل کمک کردن!) - که البته این را هم بگوییم ادعای او در حد تعریف شفاهی است و مدرکی نشان نداده است.

جالب است بدانید مهناز افشار 14 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد ولی با اینحال تبلیغی در صفحه خود انجام نمی دهد و اکثرا کارهای خیر می کند، بازیگران زیادی هستند که تنها با یک میلیون فالوور فقط به فکر تبلیغات و کسب درآمد از شهرت خود هستند.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟