بازیکن جوان فوتبالی و همسرش
حجم ویدیو: 3.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

همسر مهدی قائدی از او بزرگتر است. همسر مهدی قائدی به همراه او در دوبی بسر می برد. فیلم های زیادی را همسر مهدی قائدی از خود منتشر می کند. در هریک از این فیلم همسر مهدی قائدی زندگی لاکچری خود را به رخ می کشد. یکی از فیلم های همسر مهدی قائدی را مشاهده کنید.

ستاره معصومی کیست؟

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است که دیگر این روز شناخته شده تر از مهدی شده البته از بعدی دیگر! ستاره معصومی با شهرت همسر و لاکچری بازی های خود و نشان داد سر و وضعش معروف ش و حالا تبدیل به بلاگری پر مخاطب شده که به راحتی حتی می تواند تبلیغات بگیرد و درآمدی نجومی هم از ان راه داشته باشد.

ستاره معصومی ظاهرا خود که هیچ کل خانواده اش نیز به لطف آقای داماد در پول غوطه ور شده اند. ستاره از آن جایی که خیلی سعی دارد تا خفن بودن زندگیشان را به رخ آبی ها بکشد به همین دلیل گاهی پست و استوری هایی منتشر می کند اما از آن طرف هم حواسش هست تا تعدادشان زیاد نشود و کسی او را تازه به دوران رسیده خطاب نکند!

مهدی و ستاره

همسر آقای فوتبالیست به تازگی استوری هایی از برادر کوچک خود و برادر مهدی در حال ورزش کردن گذاشت که این نشان می دهد آن ها خانوادگی به دبی رفته اند و قطعا با مبلغ زیادی که از امارات دریافت کرده همه چیز را سر و سامان داده اند.

ستاره معصومی از وقتی که به دبی رفته اند سر تا پا "برند" پوش هم شده است. پیشرفت برای هر کسی که پیش بیاید اتفاقی عالیست اما اینکه دائم در حال فخر فروشی و تیکه به هوادارانی باشید که دوستداران شما بودند کمی بی انصافیست. در ادامه تصویر جدی خانم معصومی با مهدی قایدی را مشاهده می کنید.

تمسخر لهجه توسط ستاره خانم

چندی پیش در بخشی از لایوی که ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در دبی گرفته بود لهجه ی فردی را مسخره می کند که با واکنش شدید کاربران مواجه می شود و در لایو او فحاشی می کنند.

بخشی از ویدیو به دلیل نمایش فحاشی کاربران بریده شده است. اگر سری به زندگی مهدی قایدی و همسرش در ایران بزنید متوجه می شوید که ندار نبودند اما وقتی با زندگی مجلل حال حاظر این زوج مقایسه کنید می بینید 180 در جه تغییر داشته اند و این نشان دهنده قدر دانی کشور های عربی برای بازیکنان خوبشان است.

ستاره و مهدی

همسر مهدی قائدی و او در آرزوی اروپا

ستاره معصومی از نشان دادن هیچ یک از کادو های گران قیمتش نمی گذرد و تک به تک را نشان فالوور هایش می دهد. البته این رفتار او با هجوم نظرات منفی کاربران همراه می شود اما او همچنان بیش از پیش این حرکت را انجام می دهد.

مهدی قائدی ظاهرا به تیم عربی هم قانع نیست( با اینکه آرزوی خیلی هاست) اما به گفته خود در تلاش است تا به روپا برود که به نظر هواداران این اتفاق نمی افد و او خود را زیادی دست بالا گرفته است.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732237 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟