عکس تفریح دو آقای بازیگر در گشت ارشاد !

پولاد کیمیایی بازیگر و کارگردان ایرانی در 23 تیر سال 1359 شهر تهران به دنیا آمد. پولاد کیمیایی فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای تصویری دیجیتال در آلمان بوده و از کودکی پا به دنیای سینمای گذاشت. پولاد کیمیایی با فیلم معکوس به کارگردانی خودش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. پولاد کیمیایی به همراه ساعد سهیلی در فیلم « گشت ارشاد ۳ » بازی کرده اند. پولاد کیمیایی این عکس از « گشت ارشاد ۳ » را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی

پولاد، فرزند مسعود کیمیایی، کارگردان و گیتی پاشایی، خواننده ایرانی، در ۲۳ تیر سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت های سینمایی خود را از ۷ سالگی و با بازی در فیلم سرب به کارگردانی پدرش آغاز کرد و بعد از آن در فیلم های تجارت ۱۳۷۲، ضیافت ۱۳۷۴، سلطان 1385، فریاد (۱۳۷۷)، اعتراض(۱۳۷۸)، سربازهای جمعه (۱۳۸۲)، حکم (۱۳۸۴) و رئیس (۱۳۷۵) ایفای نقش کرد. پولاد فیلم های دیگری چون صحنه جرم، ورود ممنوع و شمعی در باد را نیز در کارنامه خود دارد.

پولاد کیمیایی در فیلم های پدرش

او فرزند خواننده نامی ایران گیتی پاشایی است که در سفر سنگ نیز بود. پولاد کیمیایی که سال ها در سینمای پدرش، مسعود کیمیایی بازی کرده بود درباره جدایی از این قالب «تعریف شده و کلیشه ای برای خودش» با بازی در فیلم گشت ارشاد (سعید سهیلی) می گوید «ما [من و پدرم] دو جور مختلف زندگی کردیم و دو عقیده متفاوت داریم.» و «قهرمان سینمای کیمیایی بودن خودش بزرگ ترین فرصت است، چون این فرصت آرزوی خیلی از ستارگان سینماست اما برای من در جاهایی هم فرصت های زیادی را گرفته.

منبع : ساعد نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟