ریحانه پارسا در فیلم گشت ارشاد 3

ریحانه پارسا در عالم بازیگری در ایران در حال رشد بود که ناگهان با مهاجرت و انتشار عکس ها و فیلم های بسیار غیر اخلاقی ریحانه پارسا شخصیت خود را زیر سوال برد. ریحانه پارسا در سریال پدر از نقش های اصلی بود. ریحانه پارسا در فیلم سینمایی گشت ارشاد 3 ایفای نقش کرده بود. با توجه به زندگی به سبک و سیاق غیر ایرانی ریحانه پارسا در ترکیه اکنون اکران گشت ارشاد 3 با بلاتکلیفی همراه است.

ریحانه پارسا مانع اکران گشت ارشاد 3؟

مرتضی شایسته، دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش، با اشاره به آغاز اکران فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ و حضور ریحانه پارسا در این فیلم سینمایی گفت: در جلسه روز یکشنبه شورای صنفی نمایش، حضور ریحانه پارسا در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ و حواشی پیرامون نمایش این فیلم سینمایی بررسی خواهد شد.

شایسته درباره حواشی پیش آمده درباره زمان اکران فیلم‌های سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی»، «مغز استخوان» و «جنایت بی دقت» اعلام کرد که درباره زمان اکران این سه فیلم سینمایی هم در جلسه یکشنبه شورای صنفی نمایش تصمیم گیری و مراتب آن اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، در هفته جاری تاریخ ۳ فیلم در جلسه شورای صنفی نمایش اعلام شده بود که بعد از پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد، هیچ کدام از تاریخ‌های ذکر شده درست نبوده و فیلم‌ها در تاریخ دیگری اکران خواهند شد.

منبع : منیبان

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟