امیر تتلو دختران ایرانی را تحقیر کرد
حجم ویدیو: 18.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

امیر تتلو خواننده پرطرفدار در بین جوانان است. حواشی امیر تتلو بسیار زیاد است. امیر تتلو به فوتبال علاقه زیادی دارد. امیر تتلو از هر فرصتی برای اهانت به اقشار مختلف استفاده می کند. در این فیلم واکنش امیر تتلو را به رد درخواستش توسط دختران مشاهده می کنید.

امیر تتلو مدتی پیش یک بیانیه داده بود که در آن از دخترهای ایرانی خواسته بود گروهی به نزد او بروند تا احساس تنهایی نکند و این درخواست او با پاسخ سرد دختران رو به رو شد ! او اخیرا به جای انتشار ویدیو کنار دختران ویدیوهایی از خوشگذرانی خود با دوستانش در ویلای لاکچری اش منتشر می کند.

او می گوید که هر دختری یک سری بهانه آورد و  در نهایت یکی سری فحش ها هم به این دخترها برای نیامدن پیش او داد ! حالا جالب است بدانید امیر تتلو می گوید برای انتقام گرفتن از دخترایی که مدتی پیش قبول نکردند که کنار او باشند بادیگارد گرفته است و با آنها عکس یادگاری در کنسرت نمی گیرد.

دورهمی های جنجالی امیر تتلو در ترکیه

اوایل که امیر تتلو به ترکیه رفته بود دورهمی های جنجالی با دختران کم سن و سال او سوژه رسانه ها شده بود ولی این دورهمی ها رفته رفته کمتر شد و حالا تتلو اعتراف می کند که دختران به درخواست او جواب منفی داده اند. امیر تتلو ابتدا به سراغ سایت های شرطبندی رفته بود ولی بعد از مدتی با آنها قطع همکاری کرد. او قبلا دلیل اینکار را پی بردن به تقلب و کلاهبرداری مالکان این سایت ها عنوان کرده است. البته میلاد حاتمی قمار باز مشهور که مدتی است دستگیر شده و به ایران استرداد یافته هنوز هم امیر تتلو را به عنوان فردی قمارباز معرفی کرده است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟