جنجال جدید مهناز افشار  + عکس

مهناز افشار از 21 سالگی جلوی دوربین رفت. مهناز افشار پس از مهاجرت از ایران حواشی زیادی داشته است. به تازگی مهناز افشار در فستیوال فیلم کوتاه فرانکفورت حضور یافت. استایل مردانه مهناز افشار در این فستیوال جلب توجه کرد.  مهناز افشار در استایل جدید خود از گوگوش تقلید کرد.

به گزارش رکنا، مهناز افشار بازیگر سینما که مدتی است در خارج از کشور زندگی می کند و گویا قصد بازگشت به کشور را هم ندارد به تازگی در فستیوال فیلم کوتاه فرانکفورت حضور پیدا کرد و با تعدادی از بازیگران و چهره های مشهور هم عکس گرفت و انتشار این تصاویر در رسانه های ایرانی بازتاب چندان مناسبی نداشت.در کنار صمیمیت زیادی خانم افشار با مردان غریبه آنچه در استوری ها و تصاویر منتشر شده از مهناز خانم جلب توجه می کرد لباس مهناز افشار در این مراسم بود که با واکنش زیاد کاربران فضای مجازی مواجه شد. چراکه لباس گورخری مهناز نه تنها شیک و مناسب نبود بلکه برایش تنگ هم بود.

حالا و با گذشت چند روز از این مراسم کاربران شبکه ها اجتماعی با پیدا کردن عکسی از فائقه آتشین که مربوط به حضور در یک مراسم در سال 1379 است متوجه شدند مهناز خانم افشار این لباس نه چندان مناسب را از روی دست گوگوش تقلید کرده است و اصلا انگار مهناز خانم افشار خودش دوست دارد که با گوگوش مقایسه شود و در این راستا تلاش هم می کند.

مهناز افشار

استایل جدید مهناز افشار

مهناز افشار عکس را با استایل جدیدش در فضای مجازی منتشر کرد که نشان داد بلد نیست مدل باشد.

مهناز افشار

مهناز افشار

عکس های مهناز افشار در جشنواره

مهناز افشار 7

مهناز افشار 1

در ادامه عکس دو نفره مهناز افشار در کنار توماس آندرس خواننده آلمانی گروه مدرن تاکینگ را می بینید که به تازگی در صفحه این بازیگر گذاشته شده است.

مهناز افشار 6

البته مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم هم عکس هایی گرفت و شاید نکته جالب توجه در این تصاویر صمیمیت و راحتی بیش از اندازه خانم افشار با هنرمندان و به خصوص مردان خارجی باشد. به نحوی که در برخی از این تصاویر مهناز افشار دست هایش را به دور کمر مردان انداخته و در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

مهناز افشار 5

لباس مهناز افشار سوژه کاربران!

البته صمیمت و راحتی بیش از اندازه خانم افشار با مردان آلمانی تنها سوژه حضور مهناز در این فستیوال نبود و نوع پوشش و انتخاب لباس مهناز افشار هم برای این مراسم با واکنش زیاد کاربران مواجه شد.

مهناز افشار 2

مهناز افشار برای این مراسم یک کت و شلوار راه راه و یک بلوز مشکی انتخاب کرده بود و برای پوشاندن موهای خود هم از یک باندا استفاده کرد و یک کیف دستی هم با خود همراه داشت.

مهناز افشار 4

این پوشش با واکنش کاربران مواجه شد که در ادامه برخی از آن ها را مرور می کنیم:

mojgan_vatankhahh: دقیقا ملاکش برای انتخاب لباس زشت ترینهاست. از این بی سلیقه تر امکان نداره

yshn4632: این همه وقته رفته یکبار لباس شیک و درست حسابی نپوشیده همش انگار سالها قبل تو کمد لباس داشته اونا رو می‌پوشه

مهناز افشار 3

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایا نیوز

کدخبر: 731988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟