فیلم و عکس های جدید سارا و نیکا در سوئد
حجم ویدیو: 761.03K | مدت زمان ویدیو: 00:00:06

سارا و نیکا کم وارد حاشیه نیستند. فیلم ها و عکس های متنوعی از سارا و نیکا منتشر می شود. سارا و نیکا از همان کودکی در سریال پایتخت بازی کردند و با این سریال سارا و نیکا بزرگ شدند. عکسی از سارا و نیکا در آغوش ثریا قاسمی هنرمند برجسته کشورمان منتشر شده است. سارا و نیکا فیلم جدیدی را از خود منتشر کردند.

به گزارش رکنا،  سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر نوجوانی هستند که توسط سریال بسیار پر بیننده «پایتخت» معروف شدند اما حالا دیگر با چهره ای کاملا متفاوت دیده و شناخته می شوند. سارا و نیکا اخیرا فیلم جدیدی را در فضای مجازی منتشر کردند که یکی از آن ها با عشوه برای دوربین ژست می گیرد.

سارا و نیکا همانند بسیاری از خانم های بازیگر بعد از شهرت به سراغ بلاگری و کسب درآمد از این طریق رفته اند و البته خیلی هم انتظار نمی رود که از این فضا دور باشند زیرا بازیگرانی مثل بهاره رهنما با آن سن و سال همچنان به دنبال کسب درآمد از طریق زنانگی شان هستند و دائما آن هارا در حال تبلیغات می بینید چه برسد به دو دختر نوجوانی مثل سارا و نیکا!

حجاب سارا و نیکا در سوئد

سارا و نیکا

از این ها که بگذریم سارا و نیکا با وجود اینکه سال هاست در سوئد بزرگ شده و زندگی کرده اند اما همچنان در پست و استوری های اینستاگرام بیشتر با کلاه ظاهر می شوند تا کمی حجاب را داشته باشند! سارا فرقانی طبق معمول با فیلتر اینستایی استوری از خود منتشر کرد بلکه اعلام حضوری کرده باشد.

سارا و نیکا به تازگی وارد 18 سالگی شده اند و همانطور که در استوری بالا مشاهده کردید با وجود اینکه سن زیادی ندارند اما از همان کودکی هم علاقه زیادی به آرایش داشتند. حالا که دیگر به گمان خود بزرگ شده اند و میکاپ هایی غلیظ انجام می دهند.

سارا و نیکا

سارا و نیکای پایتخت حالا دیگر به سنی رسیده اند که دیگر کاملا حالاتی زنانه دارند. آن ها درباره پسران نظر می دهند، عاشق می شوند، فارق می شوند و...به تازگی هم استوری هایی در ماشین با آهنگ ماکان بند منتشر کرد که احتمال می رود این بازیگر کوچولو عاشق شده باشد!

سارا و نیکا و سگ

منبع: شایانیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 731915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟