نظر بهاره رهنما درباره پیمان قاسمخانی + فیلم
حجم ویدیو: 2.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

بهاره رهنما عکس جدیدی از خود منتشر کرد . در این عکس بهاره رهنما در یک گل فروشی است و کنار بهاره رهنما دخترکی ایستاده است . بهاره رهنما این روزها جنجال های زیادی به پا کرده است و با واکنش های بسیاری از سوی هوادارانش رو به رو گشته است . بهاره رهنما با امیرخسرو عباسی چندی پیش ازدواج کرده است.

به گزارش رکنا، بعد از طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور صحبت ها و شایعات زیادی درباره دلیل طلاق گرفتن بهاره رهنما عنوان شد که بیشتر آن درباره رفتار پیمان قاسم خانی بوده است.

پیمان قاسم خانی

حالا بهاره رهنما در یک مصاحبه که مربوط به خشونت علیه زنان است اعتراف می کند که در زندگی اش هیچ مرد بدی نداشته است و همین باعث شده که به این نتیجه برسیم او زندگی با پیمان قاسم خانی را خوب می داند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در یک مصاحبه تلویزیونی درباره رفتار غلط برخی از هنرمندان صحبت کرد که این جمله جنجالی را مجبور شد بگوید که مردم اگر می خواهند گیر بدهند به کسی که طلاق گرفته یا ازدواج کرده گیر ندهند به هنرمندی گیر بدهند که با دختری همسن بچه اش ازدواج می کند ! جالب اینجاست که همین جمله بهاره رهنما که پیمان قاسم خانی را نیز شامل می شد مدتی بعد توسط او تکذیب شد ! یکی از جنجالی ترین حاشیه های زندگی بهاره رهنما ازدواج با با فردی پولدار بود که حاشیه های زیادی داشت. ولی بهاره رهنما درباره وضعیت مالی حاجی صحبت عجیبی را در یک مصاحبه کرده است : بهاره رهنما در واکنش به اینکه می گویند به دلیل پولدار بودن حاجی با او ازدواج کرده است می گوید که موقع ازدواج از حاجی پولدارتر بوده و حاجی مشکلات مالی زیادی داشته است. البته بهاره رهنما در بخش دیگر صحبت هاش می گوید که کلا آدم پولداری نیست و از او پولدارتر در ایران زیاد است.

بهاره رهنما عشق را در آرامش می بینید

نکته جالبی که بهاره رهنما به آن اشاره می کند علاقه مند شدن به حاجی بعد از دیدنش و سکوت کردن است و اینکه منتظر وایستاد تا حاجی خودش جلو بیاید. همچنین می گوید پدرش به شدت مخالف ازدواج او بود و می گفت تو دختر خیلی کاملی هستی و نیاز به ازدواج نداری ! بهاره رهنما گفته است که دیگر در عشق به دنبال هیجان نیست بله آرامش برایش مهم است.

بهاره رهنما

رابطه ریحانه پارسا و بهاره رهنما

جالب است بدانید که بهاره رهنما و همسر سابقش پیمان قاسم خانی برنامه های بزرگی برای ریحانه پارسا داشتند. مخصوصا پیمان قاسم خانی که نویسنده بزرگی است و قطعا اگر او از ریحانه پارسا حمایت می کرد و ریحانه پارسا در ایران می ماند موفقیت های بسیار بیشتری کسب می کرد تا زندگی که الان دارد. مهاجرت ریحانه پارسا هم فیلم بهاره رهنما را خراب کرد و هم پیمان را و هرچه تعریف داده بودند از ریحانه پارسا (در مصاحبه ها) آنها را سنگ روی یخ کرد. بهاره رهنما در یک مصاحبه ریحانه پارسا را برتر از سایر دهه هفتادی ها معرفی کرده بود. بهاره رهنما بازیگر زن مشهور و جنجالی می گوید دوست دارد همیشه نقش های جوان داشته باشد و آنچه از او باقی می ماند ( تصویر ثبت شده در فیلم ها و سریال ها برای آیندگان) جوانی او باشد.

بهاره رهنما

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 731657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟