ادعای  جدید ریحانه پارسا
حجم ویدیو: 1.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

ریحانه پارسا چهره پرحاشیه اینستاگرامی است . ریحانه پارسا این روزها با مردان زیادی رابطه دارد و در اینستاگرام و یوتیوب نیز صفحات زیادی دارد . ریحانه پارسا در تلاش است تا از با بالا بردن فالوورهایش بتواند تبلیغات بگیرد و از طریق گذران زندگی کند. ریحانه پارسا در جدیدترین مورد به سمت تبلیغات درمان اختلالات و بیماری های جنسی رفته و ریحانه پارسا تبلیغات عجیب و غریبی را استوری می کند.

به گزارش رکنا، فعلا که ریحانه پارسا از ایران دور است و هرچه می خواهد می تواند بگوید بی آنکه برایش مدرکی داشته باشد ! ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی ادعا می کند که وقتی که در ایران بود (قبل از اینکه مهاجرت کند) به 10 سال زندان و یک سری جریمه های دیگر محکوم شده است.

ریحانه پارسا مدرکی برای ادعای خودش ارائه نداده و ممکن است مظلوم نمایی کرده باشد که این پیغام را برساند که من مجبور به خروج از ایران شدم !

چرا ریحانه پارسا تنها زندگی می کند

خیلی از شاخ های اینستاگرامی وقتی از ایران مهاجرت می کنند خانواده خودشا ن را هم به همراه خود از ایارن می برند ولی این اتفاق برای ریحانه پارسا نیفتاد. ریحانه پارسا ادعا می کند که خانواده اش در ایران قصد خارج شدن دارند ولی ممنوع الخروج هستند ! طبق ادعای ریحانه پارسا مادر وی ممنوع الخروج شده ولی هنوز دلیل ممنوع الخروج شدن وی و یا راستی ادعای وی مشخص نیست.ایشان همچنین عکس برادر کوچک خود را به اشتراک گذاشت و ابراز دلتنگی برای خانواده اش کرد. لازم به ذکر است که ریحانه پارسا مدتی پیش با پویان مختاری یکی از مهره های اصلی سایت های شرطبندی و قمار ارتباط داشت تا اینکه به دلیل دستگیری های اخیر پویان مختاری به لندن فرار کرده است ولی ریحانه پارسا در همان ترکیه مانده و وضعیت خوبی ندارد.

منبع : پاتوق آنلاین

 

کدخبر: 731418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟