عکس چهره بدون فیلتر و آرایش فریبا نادری !

فریبا نادری متولد 23 فروردین 1363 در تهران، بازیگر است.فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که از جلوی دوربین فعالیت خود را شروع کرد. فریبا نادری سپس بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد. فریبا نادری برای بار دوم ازدواج کرده و حالا یک دختر هم دارد. فریبا نادری با مردی که ۲۷ سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرد.

فریبا نادری یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است این بازیگر نام آشنا در کل فردی بی حاشیه می باشد اما با شرکت در برنامه شام ایرانی و نشان دادن خانه لاکچری اش کمی درگیر حاشیه شد. خونه خانم بازیگر به قدری زیبا و کوکس بود که باعث تعجب خیلی ها حتی همکاران وی شد.

به گزارش رکنا،خانم نادری هر از گاهی صفحه ایستاگرامش را با انتشار پست یا استوری جدید به روز می کند او علاقه خاصی به آینه آسانسور دارد و ظاهرا هرجایی که فرصت خوبی گیر بیاورد حتما از آینه اش برای یک سلفی استفاده می کند. خانم بازیگر اخیرا صفحه اینستاگرامش را با یک عکس بدون فیلتر آپدیت کرده است.

gggggggggggggggg

بیوگرافی فریبا نادری

 فریبا نادری بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون در سال ۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد او در سن ۱۹ سالگی با بازی در سریال مروارید سرخ برای اولین بار قدم به دنیای سینما گذاشت و با حضوری پر رنگ تر در سریال ستایش در سینما و تلویزیون مطرح گردید.

یکی از ماندگارترین نقش های فریبا نادری در تلویزیون بازی او در سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی است. فریبا نادری در فصل دوم و سوم این سریال به ایفای نقش پرداخت. نقش منفی خانم نادری در سریال ستایش باعث شد مردم او بدشان بیاید و حتی به گفته خودش وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

فریبا نادری با کارگردان سینما و تلویزیون مسعود رسام ازدواج کرد که البته آنها دارای اختلاف سنی ۲۷ سال بودند و مسعود رسام در سال ۸۸ بر اثر بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت. هشت سال بعد از فوت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و در اسفند سال 96 با انتشار پستی خبر از مادر شدن و تولد دخترش یارا داد.

خانم بازیگر خرداد سال 96 رستورانی را با نام دلی جان تاسیس کرد. در مراسم افتتاحیه رستوران فریبا نادری بازیگرانی چون سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، مریم سلطانی، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی، مریم کاویانی و پژمان بازغی حضور داشتند.

 

 

کدخبر: 731410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟