نظر  بهاره رهنما درباره مردان متاهل !  + فیلم
حجم ویدیو: 2.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

بهاره رهنما بازیگر زن مشهور خاطره جالبی از یکی از آشنایان خود که همسرش به ایران می آید و عمل های زیبایی را انجام می دهد تعریف می کند و می گوید این زن وقتی به کشور محل اقامتش بر می گردد شوهرش در فرودگاه او را نمی شناسد و برای آشنایی با این زن به او شماره تلفن می دهد.

بهاره رهنما این روزها سخت مشغول درس خواندن برای وکیل شدن است ! او بعد از ممنوع الکاری در صدا و سیما و ترک پروژه هایش تصمیم گرفته که وکیل شود. البته جالب است بدانید که آزمون وکالت یکی از سخت ترین آزمون ها به لحاظ قبول شدن است چرا که تعداد بسیار زیادی در آن شرکت می کنند ولی فقط تعداد اندکی از شرکت کنندگان می توانند قبول شوند. با اینحال بهاره رهنما که همیشه در فضای مجازی مشغول است باید دید چگونه می خواهد در این آزمون قبول شود.

بهاره رهنما : وضع مالی من عالی نیست

مردم می گویند که بهاره رهنما به دلیل وضعیت خوب مالی حاجی با او ازدواج کرده است ولی خودش دقیقا برعکس این ادعا را عنوان می کند.  بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درباره جنجال پوشیدن لباس عروس گفت: بله من در۴۲ سالگی لباس عروس پوشیدم و عکس گرفتم و قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام، با خنده گفت: مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد. بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جالب است که روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 730772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟