صبا راد در بازگشت از ترکیه ! + فیلم
حجم ویدیو: 2.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

صبا راد با خواننده مشهور کشورمان مانی رهنما ازدواج کرده است. ظاهرا زندگی خوبی را مانی رهنما با صبا راد رقم زده است. صبا راد و همسرش یک خانه در ترکیه دارند.صبا راد اخیرا به ایران بازگشت. صبا راد فیلم ها و استوری های متعددی از خانه اش در ایران منتشر کرد.

به گزارش رکنا، صبا راد مجری زن صدا و سیما که چند روزی است به تهران برگشته به دنبال اجاره کردن خانه بود که در چیتگر در یک برج لوکس منزلی را اجاره کرده است. (البته خودش می گوید اجاره کرده است ممکن است خریده باشید !)

صبا راد این روزها به شدت درگیر اینستاگرام شده و خیلی از مسائل شخصی زندگی اش را با فالوورهایش به اشتراک می گذارد و همین دلیل باعث به وجود امدن حاشیه های زیادی شده است. او اول زندگی اش را فروخت و به ترکیه رفت و آنجا خانه ای خرید (تقریبا لاکچری و بزرگ) و بعد از مدتی حالا دوباره به تهران برگشته و یک منزل لاکچری در دریاچه چیتگر اجاره کرده است.

یکی از جنجالی ترین حاشیه ی زندگی صبا راد و همسر خواننده اش مانی رهنما لایو آنها درباره مهاجرتشان بود. شاید وقتی آن لایو را گرفتند به این فکر نمی کردند که ممکن است خیلی زود پشیمان شده و به ایران برگردند. حتی مدتی هم مادر مانی رهنما کنار آنها در ترکیه زندگی می کرد ولی مشخص نیست چرا صبا راد و مانی رهنما تصمیم گرفته اند که خانه لاکچری شان در ترکیه را رها و به ایران برگردند. احتمال خیلی زیاد مسئله کاری است. صبا راد (فاطمه راد) مجری سابق صدا و سیما است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. او مدتی بود که به دنبال تاسیس برنامه مستقل اینترنتی بوده است.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

کدخبر: 730409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟