جنجال عکس عاطفی دختر پرتغالی با مهدی طارمی !

دختر پرتغالی طارمیمهدی طارمی بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است. مهدی طارمی متولد تیر 1371 است. مهدی طارمی برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. مهدی طارمی طرفداران زیادی حتی در خارج از کشور دارد. عکس دختر پرتغالی که عاشق مهدی طارمی است را مشاهده کنید.

 

حرف از مهدی طارمی است. فوق ستاره ایرانی پورتو. همین هفته  گذشته، او دوباره سفیر شادی بود. یک پنالتی گرفت، همان را گل کرد و گل دومی هم به ثمر رساند که عالی بود.

جنجال های مهدی طارمی با سحر قریشی

این فوتبالیست جوان مدتی هم با سحر قریشی بازیگر خوشگل اما پرحاشیه سینما هم روابطی پنهانی داشت اما در آخر از ان جایی معروف ها ازدواج نمیکنند و بیشتر روابطی کوتاه مدت دارند این دو سبیریتی هم جدا شدند.

طارمی از بازیکنانی می باشد که در ایران کشته مرده های زیادی دارد. حالا که در باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال هم بازی میکند ظاهرا دختران خارجی را هم شیفته خود کرده است! در ادامه تصویری از مهدی طارمی را مشاهده میکنید که بر روی دیوار کشیده شده و یک دختر جذابِ بلوند عکس او را میبوسد. ناگفته نماند ممکن است این حرکت فتوشاپ بوده باشد.

طارمی

مادر مخالف ازدواج مهدی طارمی با سحر!

طارمی خیلی خانواده دوست است. همیشه برای پدر و مادرش احترام زیادی قائل است. معتقد است اگر به چیزی در زندگی رسیده به خاطر آن‌هاست. در ماجرای خواستگاری او از سحر قریشی، مادرش ظاهرا مخالف ازدواجشان بود که مهدی اتفاقا به حرفش گوش داد. او به قول خودش همیشه تلاش می‌کند از «شر» و «جنجال» دور باشد ولی درخشش در پرسپولیس اتفاقا برایش حاشیه‌هایی داشت.

از شوخی‌های مجازی گرفته تا همان رابطه. به شکلی که حتی تصویری از آن‌ها در آتلیه هم منتشر شد که باعث شد مهدی شدیدا به دل بگیرد. او بعد از پایان آن ماجرا تصمیم گرفت کلا از رسانه‌ها دور باشد و به حاشیه‌های زندگی‌اش پایان دهد.

حالا تصویری که از مهدی در ذهن همه هست، بازیکنی حرفه‌ای است که فقط و فقط با فوتبال و درخشش در تیتر رسانه‌ها دیده می‌شود.

بیوگرافی مهدی طارمی:

مهدی طارمی در27 تیر ماه سال 1371 در بوشهر متولد شد. او بازیکن تیم ملی فوتبال است و در اردیبهشت 1393 به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او همچنین سابقهٔ بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را دارد.

شادی پس از گل مهدی طارمی درمقابل النصر عربستان

وی در تاریخ 19 فروردین 1394 و در حضور بیش از 100000 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمررساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 و خوشحالی خاص اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

طارمی

طارمی درباره این گل و شادی پس از آن می گوید:

توپ را برداشتم گفتم مادر دعایم کن شرمنده نشوم. حتی یکی از بچه ها که یادم نیست کدام بود به من گفت دیوونه بازی درنیاری چیپ بزنی. گفتم اتفاقاً می خواهم چیپ بزنم. نقشه چیپ را از چند روز قبل کشیده بودم.دو شب قبل از بازی یکی از دوستانم منزل ما بود. داشتیم با هم نقشه می کشیدیم چه کار کنیم لطف عربستانی ها را تلافی کنیم! (خنده) گفتم یا باید با قیچی برگردان گل بزنم یا اگر پنالتی شد چیپ بزنم. آنهایی که باید بدانند منظورم چه بود، می دانند. یادمان نرود من هم یک ایرانی هستم. کسی حق ندارد به هموطن من توهین و جسارت کند.

منبع : شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 730063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟