فیلم اعتراف تلخ سحر قریشی
حجم ویدیو: 6.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

سحر قریشی بازیگر جنجالی ایرانی است . سحر قریشی این روزها با حواشی زیادی رو به رو شده است . سحر قریشی با عکس و فیلم های مختلف انتقادات طرفدارانش را در پی داشته است. به تازگی تصویر جدیدی از سحر قریشی منتشر شده است. سحر قریشی در فیلمی گفت : من با پسر ها بزرگ شدم.

به گزارش رکنا،تعریف های عجیبی که سحر قریشی از کتک زدن و دست بزن داشتن خودش و رفتاری که با پسرها داشته می دهد را در زیر تماشا کنید.این توضیح سحر قریشی را می توان درست دانست چرا که قبلا هم سمانه پاکدل که دوست صمیمی او است گفته که سحر قریشی مثل داداشمه ! او مثل یه داداش باهام رفتار میکنه و شبیه پسراست!

رفاقت سحر قریشی و سمانه پاکدل

البته ظاهرا بعد از ازدواج سمانه پاکدل این رفاقت کمرنگ تر شده است ولی قبلا این دو بازیگر خیلی با هم رفیق بودند و مثل خواهران صمیمی با هم رفتار می کردند.اما دوستی آنها اولین بار زمانی وارد حاشیه شد که مجری یک برنامه درباره رابطه سحر و طارمی از سمانه پاکدل سوال پرسید - سوتی سمانه پاکدل دوست صمیمی سحر قریشی درباره رابطه اش با مهدی طارمی : سمانه پاکدل بازیگر خوش سیما ایران در گفتگوی تلویزیونی می گوید: زندگی شخصی من و سحر کاملا با یکدیگر متفاوت است. آخرین بار تقریبا دوهفته پیش وقتی که از باشگاه تعطیل شدم سحر قریشی را دیدم. پاکدل در جواب سوال مجری برنامه درباره ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی گفت: ازدواج سحر و مهدی طارمی کاملا کذب است و اصلا خواستگاری وجود ندارد. این خبر یک موج رسانه ای می باشد که علیه این 2 نفر به راه افتاده است.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 729161 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟