عکس چهره بدون فیلتر دنیا جهانبخت
حجم ویدیو: 1.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

دنیا جهانبخت این ماه های اخیر را صرف اثبات باردار بودنش کرده و تقریبا در این زمینه هر کاری کرده است ! دنیا جهانبخت چه اخلاقی و چه غیر اخلاقی و نمایش زندگی خصوصی را امتحان کرده تا به مردم بگوید بچه ی مهراد جم را باردار است. اما چرا مردم حرف های دنیا جهانبخت را باور نمی کنند؟ دنیا جهانبخت تا به امروز دروغ های بزرگی به مردم گفته و شبیه چوپان دروغگو شده است. اساس شهرت دنیا جهانبخت رابطه با ساسی مانکن بوده است که چندی پیش با افشاگری وکیل همسر ساسی مانکن مشخص شد که کل قضیه دروغ بوده و دنیا جهانبخت حتی نزدیک به ساسی هم نشده است و همه ی این داستان ها بازی برای جمع آوری فالوور بوده است. به همین دلیل مردم باور نمی کنند که دنیا جهانبخت باردار باشد. حتی برخی از کاربران به او می گویند مهراد جم ایران نیامده و همان لندن است و تصاویری که پخش می کند آرشیو است و همه ی این ها فیلم جدید شما برای کسب فالوور است ! این صحبت (نیامدن مهراد جم به ایران) به این دلیل مطرح می شود چراکه کسی مهراد را در ایران ندیده و فقط خودش یکی دو تا عکس و فیلم محدود منتشر کرده است.

دنیا جهانبخت

اگر شما هم مثل ما تا به امروز دنیا جهانبخت را آراسته و زیبا دیده اید خوب است که چهره بدون آرایش او را هم ببینید. ما نمی گوییم دنیا جهانبخت زشت است یا زیبا که گفتن این حرف ها واقعا اخلاقی نیست فقط بحث ما تفاوت چهره واقعی او و چیزی که مردم می بینند است ، خودتان چهره ها را مقایسه کنید.

دنیاجهانبخت

البته آرایش به همراه فیلتر اینستاگرامی (نوعی افکت گذاری آنلاین روی ویدیو و عکس که قابلیت پرطرفدار اینستاگرام است و شخص بدون نیاز به میکاپ با ظاهری آرایش کرده دیده می شود) دنیا جهانبخت بر همگان پوشیده نیست چرا که او تا به حال نگذاشته کسی چهره طبیعی اش را ببینید.

دنیا جهانبخت

منبع: برخط نیوز

کدخبر: 728730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟