نیکا فرقانی کیست؟+ عکس عجیب

سارا و نیکا فرقانی از بازیگران جوان دو قلو هستند. درخشش سارا و نیکا با سریال تلویزیونی "پایتخت" شکل گرفت. سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند. در اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی بسیار فعالند.  سارا و نیکا عکس جدیدی را منتشر کردند.

به گزارش رکنا، نیکافرقانی عکس جدیدی را از چشم هایش در فضای مجازی منتشر کرد. سارا و نیکا به ظاهر خود اهمیت بسیاری می دهند و عکس هایی را منتشر می کنند تا چهره خود را به رخ مخاطبان بکشند.

سارا و نیکا

فالوورهای زیاد سارا و نیکا

سارا و نیکا که با خودنمایی و تصاویری که منتشر می کردند هر کدام حدود یک میلیون فالوور دارند و به نظر می رسد حالا قصد دارند از این طریق کسب درآمد هم کنند.

آنها شخصی را همیشه تبلیغ می کنند که ادعا می کند به مردم پولدار شدن از طریق ارز دیجیتال را یاد می دهد! باید مواظب باشند که ماجرای سایت های قمار و شرطبندی این بار از طریق ارز دیجیتال رخ ندهد چون فالوورهای زیادی دارند و مردم ممکن است این وسط پول خود را از دست بدهند.

اما کسی که سارا و نیکا این همه تبلیغ او را می کنند کیست؟

علی حسنی که در ابتدا با عنوان “کارآفرین نوجوان در فضای مجازی” و صرف میلیون ها تومان پول برای دیده شدن فعالیت خود را شروع کرد، حالا با برگزار کردن کمپین های اینستاگرامی جذب فالوور با نام “کمپین مجموعه علی حسنی” و وعده های جوایز میلیونی، به علت خلا قانونی و نبود نظارت در این حوزه به درآمد های هنگفتی رسیده است. اما فعالیت وی به کارآفرینی یا برگزار کردن کمپین های اینستاگرامی ختم نشده و حالا با ترند شدن بازار ارز های دیجیتال به سیگنال فروشی روی آورده است!

علی حسنی کلاهبردار

علی حسنی با ایجاد کانال VIP و دریافت حق عضویت خود را متخصص ارزهای دیجیتال معرفی کرده و از طریق سیگنال فروشی درآمد کسب می کند.

حسنی جوان هم به مانند دیگر شاخ های اینستاگرام با نمایش زندگی لاکچری خود تلاش می کند جوانان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار دهد و با سراب پولدار شدن یک شبه آن ها را به دام بیندازد.

علی حسنی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 728390 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟