ماجرای سفر سام درخشانی + فیلم
حجم ویدیو: 8.57M | مدت زمان ویدیو: 00:01:10

سام درخشانی متولد تابستان 1354 در تهران است. سام درخشانی  بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود.

به گزارش رکنا، سام درخشانی بازیگر مرد مشهور پستی در اینستاگرام خودش منتشر کرد که به خاطر احترام به مشکلات اقتصادی مردم به تئاتری که در کانادا هست نرفته است.

احسان کرمی می گوید که سام درخشانی برای مردم نبود که از آمدن به این تئاتر انصراف داد بلکه شرایطی بود که خودش می خواست (برخی رسانه ها گفته اند که سام درخشانی شرط کرده که گروه اسپانسر باید زمینه اقامت خانواده ام یعنی همسر و فرزند را فراهم کنند) و به همین دلیل با آنها به اختلاف خورده است. یعنی احسان کرمی می گوید که سام درخشانی برای منافع خودش به این تئاتر نیامد و به نام مردم کارش را ثبت کرد.

سام درخشانی عشق سفر به کانادا

این اولین بار نیست که کانادا رفتن سام درخشانی جنجالی می شود. از تابعیت خود و خانواده اش گرفته تا گلایه از مشکلات اقتصادی برای کانادا نرفتن حاشیه های سام درخشانی و کشور کاناداست.

سام درخشانی (زاده ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. او مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود. یکی از حاشیه های بزرگ زندگی سام درخشانی به دنیا آوردن فرزندش در کانادا و دادن اقامت به او است.

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 728102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟