انتشار عکس الهام حمیدی پس از ازدواج + عکس

الهام حمیدی بازیگر کشورمان 2 برادر کوچکتر از خود دارد. الهام حمیدی دوست دارد هر کاری را به نحو احسن انجام دهد. الهام حمیدی متاهل است. الهام حمیدی برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما شد. عکسی متفاوت از الهام حمیدی را در ادامه ببینید.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌ است و همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما شد. از مجموعه‌های تلویزیونی که حمیدی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد. او در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

منبع : اقتصاد 24

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 727751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟