کلاه زیبای بهاره رهنما در طبیعت

بهاره رهنما با فیلم افعی وارد دنیای سینما شد. بهاره رهنما به تازگی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است. بهاره رهنما یکی از بازیگران پرحاشیه است که تمام اقدامات او انعکاس بسیاری در فضای مجازی دارد. بهاره رهنما عکس جدیدی در فضای مجازی مجازی منتشر کرده است. بهاره رهنما اخیرا برند عطری را تولید کرده است.

به گزارش رکنا، بهاره رهنما این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بهاره رهنما

لطفا عطر بهاره رهنما را فقط از مراکز مجاز تهیه بفرمایید. او در زمینه های زیبایی و مراقبت از پوست و صورت هم چندین کلینیک زیبایی دارد که شهرت زیادی در تهران دارند و درآمد بسیار خوبی برای او به ارمغان می آورد.

بهاره رهنما پولدارتر از حاجی است

بهاره رهنما در واکنش به اینکه می گویند به دلیل پولدار بودن حاجی با او ازدواج کرده است می گوید که موقع ازدواج از حاجی پولدارتر بوده و حاجی مشکلات مالی زیادی داشته است. البته بهاره رهنما در بخش دیگر صحبت هاش می گوید که کلا آدم پولداری نیست و از او پولدارتر در ایران زیاد است، التبه این صحبت را نمی توان درست یا غلط پنداشت چرا که قطعا هیچ کس ادعا نمی کند بهاره رهنما پولدارترین شخص ایران است چرا که افراد ثروتمند زیادی هستند ولی قطعا او درآمد بسیار زیادی از مجموعه کلینیک های زیبایی و تبلیغات اینستاگرامی اش دارد. بهاره رهنما یکی از بازیگران بسیار فعال در اینستاگرام است که تبلیغات بسیار زیادی در پیج خود انجام می دهد (هم برای برند های تجاری خودش و حاجی و هم برای سایرین) و انتظار می رود ثروت زیادی از اینستاگرام خود کسب کند.

منبع: ساعدنیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 727597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟