تنها استعداد گلشیفته فراهانی چیست ؟ + فیلم
حجم ویدیو: 1.78M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14

شقایق فراهانی بازیگر زن تلویزیون و سینما است . شقایق فراهانی خواهر گلشیفته فراهانی بازیگر زن مشهور ایرانی است. شقایق فراهانی با حمایت از مالیات ندادن هنرمندان می گوید هر پولی که بازیگران می گیرند حقشان است و نوش جانشان.شقایق فراهانی مدتی قبل در یک مصاحبه با دفاع از برهنه شدن گلشیفته فراهانی خواهرش و مهاجرت او از ایران گفت. شقایق فراهانی درباره خروجش از ایران صحبت کرد.

به گزارش رکنا، گلشیفته فراهانی بازیگر زن مشهور که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده و با کشف حجاب جنجالی خود حاشیه ساز شده بود درباره دلیل رفتنش از ایران روایت جدیدی را ارائه داد.

گلشیفته فراهانی قبلن هم درباره دلیل رفتنش از ایران گفته بود که برای رفتن به دنیای بزرگتر و سینمای دنیا از ایران مهاجرت کردم. ولی حالا حرف از مجبور شدن و جبر می زند.

مسخره کردن حجاب بازیگران ایرانی توسط گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای که با یک رسانه ی مشهور خارجی داشته ایران را از نظر مد و حضور فعال بازیگران به دلیل حجاب داشتن یک کشور عقب افتاده می داند : در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است. بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی (دارنده جایزه برای فیلم جدایی نادر از سیمین در جشنواره فیلم برلین سال 2011) باید در مراسم های بین المللی موهای خود را بپوشانند و این زندگی نیست. او اضافه کرد: تصویر برهنه من در فیلم فرانسوی سزار تولید سال 2012 در مدت 2 روز 40 میلیون بازدید داشت. مدتی پیش پدر گلشیفته فراهانی مصاحبه ای را با رسانه ها انجام داد و از بزرگی و موفقیت گلشیفته در سطح دنیا سخن گفت و اینکه او به عنوان یک ایرانی موفق شناخته می شود. البته گلشیفته فراهانی شهروند فرانسه است !

تنفر گلشیفته فراهانی از سینمای هالیوود

اگر شما هم گلشیفته فراهانی را یک بازیگر ایرانی در هالیوود می دانید خوب است که نظر خودش را دراینباره بدانید : او که در هالیوود کار کرده بود، به لس آنجلس رفت اما نتوانست جایگاهش را در آنجا پیدا کند. اودرباره دوران اقامتش در لس آنجلس می گوید: من در لس آنجلس احساس خفگی می کردم. به قول جیم (جارموش) آنجا مثل شهر زامبی ها می ماند. من از آنجا متنفر بودم. من عاشق اروپا هستم، اروپا با این همه زیبایی و فرهنگ و مردمِ جورواجور یک نعمت است. پس به فرانسه برگشتم که حس زندگی در آنجا برایم درست بود. کدام کشور به اندازه فرانسه می توانست من را قبول کند؟

حرکات موزون گلشیفته فراهانی با آهنگ ایرانی + فیلم

گلشیفته : دیگر ایرانی نیستم

جالب است بدانید گلشیفته فراهانی دیگر شهروند ایرانی نیست و مدت هاست که تغییر ملیت داده و این را خودش گفته است : الان حدود 11 سال است که فرانسوی هستم و دیگر با خودم پاسپورت ایرانی حمل نمی کنم. با اینکه گاهی خانواده اش را در خارج از ایران می بیند اما دلش برای وطنش تنگ شده است:«دائم در رنج هستم. تبعید حالا بخشی از وجود من شده است. من هیچ جا حس خانه را ندارم. حالا هیچ جا خانه نیست و در عین حال تمام جهان خانه من شده است.»

گلشیفته فراهانی

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 727562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟