مریم معصومی پست جدید گذاشت + عکس

مریم معصومی بازیگر جذاب و نام آشنای ایرانی است که با ایفای نقش در سریال پربیننده «سه دنگ سه دنگ» به شهرت رسید. مریم معصومی گهگاهی با انتشار عکس های نا متعارف و حجاب نیمه باعث حواشی و سوژه می شود.مریم معصومی از هنرمندان خوش پوش و خوشگل تلویزیون است که ظاهرا علاقه زیادی هم به کَندن لباس و روسری دارد. البته این موضوع تنها در مورد مریم معصومی نیست و چند سالی می شود که بد حجابی در میان بازیگران رایج و راحت شده است. مریم معصومی هم از این امر مستثنا نیست و عکس هایش حتی گاهی به سمت حرکات اروتیک هم می رود. مریم معصومی به تازگی استوری منتشر کرد که یادآوری اینستاگرام در سال 2017 است و در آن این خانم در تئاتر کاملا بی حجاب است. ظاهرا تنها در صدا و سیما همه چیز ممنوع است و در تئاتر های شهر خیلی موارد آزاد و ناجور است.

Untitled

مریم معصومی ظاهرا علاقه زیادی به عکاسی دارد و واقعا هم عکس و فیلم های کوتاهی که در اینستاگرامش منتشر می کند دارای خلاقیت خوبی هستند. او حتی برای معرفی یک کتاب هم سعی می کند به زیباترین شکل آن را به اشتراک بگذارد.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را گذرانده‌است. البته به ورزش هم علاقه‌مند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

این بازیگر جوان دو تا خواهر و دوتا برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است . مریم معصومی برادر بزرگ تر خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش است.

مریم معصومی

منبع: شایانیوز

کدخبر: 726877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟