قهوه با روکش طلای  + فیلم
حجم ویدیو: 1.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

به گزارش رکنا، خانم ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن مشهور فوتبال و تیم ملی در این قسمت از سری استوری های لاکچری خود به سراغ برج العرب رفته و کاپوچینوی مشهور طلایی آن را تست کرده است.

269531331633032138

چیزی که ستاره معصومی از آن رونمایی کرده یکی از ویژگی های مهم هتل برج العرب است : یکی از جذابیت های هتل برج العرب این است که کاپوچینو را با روکشی از طلا به مشتریان ارائه می دهد. برای نوشیدن این کاپوچینو یک فنجان آنتیک و بی نظیر با روکشی از طلای 24 عیار که با اسپرسو مخلوط شده است دریافت می کنید. روی این فنجان را فومی با لکه های طلایی ایتالیایی با یک مارمولک شکلاتی پوشانده است.

همسر مهدی قائدی و جنجال های او

شاید یکی از پرحاشیه ترین همسران ورزشی در تاریخ ورزش ایران ستاره معصومی باشد ! ستاره معصومی همسر جوان مهدی قائدی امسال حاشیه های زیادی را به همراه خود داشت و بیشتر این حاشیه ها به دلیل دخالت او در مسائل مربوط به باشگاه بود. بعد از اینکه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی تصاویری بی حجاب از خودش منتشر کرد، انتقاد ها و جنجال های زیادی به پا شد. عده ای به خاطر طرفداری از تیم استقلال و دوری حاشیه از این تیم او را نقد کردند و عده ای دیگر به او لقب تازه به دوران رسیده را دادند ! ستاره معصومی در واکنش به حرف های فالوورهایش (بعد از رفتن مهدی قائدی به تیم عربی و ترک استقلال) نوشت : هرکس ولو به لحظه ای خیال کند که کسی شده است، همان لحظه، لحظه ی سقوط اوست ...

ممبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

 

کدخبر: 726195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟