فیلم جدید بهاره افشاری
حجم ویدیو: 1.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون است. معروف ترین فیلم و بازی بهاره افشاری در نقش شیطان در سریال او یک فرشته بود می باشد. بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 می باشد. بهاره افشاری در شاهرود به دنیا آمده است. بهاره افشاری طراح لباس و بازیگر ایرانی است.

به گزارش رکنا، بهاره افشاری با انتشار فیلمی در فضای مجازی یکی از چالش های معروف که چالش تغییر لباس است را اجرا کرد. او با تقلید از چالش های یکی از برنامه های خارجی با نام "تیک تاک" این فیلم را در فضای مجازی منتشر کرد که توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. او با انتشار این پست مردم را به ورزش کردن ترغیب کرد و نوشت: بدنت تنها جایی که تا اخر عمرت باهاته... حواست بهش باشه...

عکس کودکی بهاره افشاری

این بازیگر با انتشار این استوری در فضای مجازی به تمام شایعاتی که درباره اش منتشر شد مهر تایید زد. شایعاتی که درباره این بازیگر است حول محور روابط صمیمی و نامتعارف با مردان است.

بهاره افشاری

بهاره افشاری چند عکس قدیمی را در اینستاگرام گذاشت و به شوخی درباره آن‌ها نوشت: بیشتر همبازی های من پسر های شیطان و شر بودند، به همین خاطر خصوصیات لوطی‌گری پیدا کردم. در خانوده لوطی‌ هم بزرگ شدم.

تشنج بهاره افشاری در نوزادی

بهاره افشاری اخیرا در یک برنامه اینترنتی گفت: دهه شصت، زمانی که فقط سه ماه از تولدم می‌گذشت، به خاطر بمباران رژیم بعث در تهران تشنج کردم.

او که با پژمان جمشیدی در برنامه پیشگو گفت و گو می‌کرد، ادامه داد: حدود دو، سه ماه به‌خاطر این اتفاق در بیمارستان بستری بودم و هر روز به من آنتی بیوتیک قوی تزریق می‌کردند.

بهاره افشاری افزود: بعد از سه ماه به خانواده‌ام اطلاع می‌دهند بیشتر از 24 ساعت زنده نمی‌مانم و بلافاصله مادربزرگم با شنیدن این خبر از حال می‌رود. اما در حالت بیهوشی به او الهام می‌شود من زنده می‌مانم و در آینده علاوه بر اینکه شخصیت مشهوری می‌شوم، 105 سال هم زندگی می‌کنم.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 725997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟