فیلم جنجالی از  آقای خواننده
حجم ویدیو: 7.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

امیر تتلو خواننده پرطرفداری است. حواشی امیر تتلو کم نیست. در حال حاضر امیر تتلو سخت در پی تمرین با گروه موسیقی اش است چراکه کنسرت امیر تتلو به زودی در راه است. در این فیلم بخشی از تمرین امیر تتلو را با گروه نوازندگانش مشاهده کنید.

امیر تتلو 29 مهر ماه کنسرتی را در استانبول ترکیه برگزار می کند و این کنسرت شاید از معدود دفعاتی باشد که تتلو از حلقه دوستان و نزدیکانش فاصله می گیرد و در یک جمع حاضر می شود.

تتلو برای این کنسرت تمرینات زیادی انجام داده و از مدت ها قبل اعضای بند و گروهش را در منزل خود ساکن کرده و هر روز ساعت ها تمرین می کنند تا محیای کنسرت شان شوند.

نظر تتلو درباره تمرینات بندش

تتلو درباره تمرینات بندشان نوشت: برای اینکه لایق این باشی که هزاران نفر برای دیدنت بلیط بخرن باید ساعت ها تمرین های مختلف بکنی و به لحاظ بدنی و ذهنی و هنری کاملا تو فرکانس بالا باشی !!

انسان های با فرکانس پایین هرگز نمیتونن هزاران نفر رو چند ساعت به تماشا بشونن !!

نکته جالب در بند تتلو حضور پررنگ دختران نوازنده است که گویا علاوه بر همکاری رابطه عاطفی عمیقی هم با تتلو دارند و تتلو هم آن ها را عضوی از خانواده خود معرفی کرده و توصیف این دختران نوشت:

از طبیعت سپاسگذارم به خاطر وجود دخترای سالم و هنرمندم که تو این راه کمکم میکنن

تتلو چرا به سراغ دختران نوازنده رفت؟

«می می» و «ماری» خیلی وقت است که در منزل تتلو زندگی می کنند. ناگفته نماند این دو دختر از زمان تمرینات تتلو برای کنسرتش در خانه او دیده می شوند و قبل از این چیزی از آن ها نمیگفت. یکی از دختران نوازنده گیتار برقی است و دیگری نوازنده درام می باشد. تتلو یکی از راه های درآمدش یوتیوب است که با گذاشتن فیلم هایی طولانی در آن جا و جذب کاربر از این سیستم دلار بدست می آورد. در ادامه ویدیو کوتاهی از تمرینات آن ها را مشاهده می کنید.

پیام مهم سلطان برای تتلیتی ها

امیر تتلو برای کنسرت 29 مهر ماهش در اینستاگرام با هوادارانش به خصوص پسر ها صحبت هایی کرد و از آن ها اتحاد تتلیتی خواست. سلطان می خواهد این بار همه چیز بهتر از قبل باشد. در ادامه ویدیوی منتشر شده توسط تتلو را مشاهده می کنید.

منبع: شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 725725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟