لایو شاهرخ استخری در کنار خانواده + فیلم
حجم ویدیو: 5.15M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

شاهرخ استخری بازیگر مشهور ایرانی است. در یک گفتگوی تلویزیونی شاهرخ استخری  و همسرش در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند.شاهرخ استخری 8 سال است خانه اقوامی که بالای 8 نفر حضور داشتند نرفته است. شاهرخ استخری عکس های زیادی از فرزندانش منتشر می کند. شاهرخ استخری اخیرا در لایوی اینستاگرامی سوتی جنجالی ای داد.

به گزارش رکنا، شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور یک لایو اینستاگرامی برگزار کرده بودند که در جریان آن دخترش به او می گوید شل کن و به کار بردن این اصطلاح برای او حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.

برخی از کاربران از شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور که ادعای زیادی در زمینه تربیت فرزندها دارند انتقاد کردند که چرا فرزند شما این واژه ها را به کار می برد.

درآمد شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

 شاهرخ استخری فعال حوزه جواهرات و طلا است و بیشتر درآمد او از همین راه است. البته اخیرا همسر او سپیده بزمی پور هم در زمینه بلاگری فعالیت دارد و قطعا درآمد قابل توجهی کسب می کند. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری حالا دیگر یک بلاگر معروف شده و بیشتر حاشیه های زندگی او از این جهت است که ابتدا شاهرخ استخری هیچ عکسی از او منتشر نمی کرد ولی یکباره در نقش یک بلاگر اینستاگرامی حاضر شد.

شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور

یکی از جنجال های اخیر شاهرخ استخری درباره کار کردن (کارگری) همسرش سپیده بزمی پور در کارخانه است ! بعد از ایجاد حاشیه ها و واکنش های فراوان به این ادعا سپیده بزمی پور اینگونه واکنش نشان داد :  قول داده بودم بهتون که بیام جریان مصاحبه‌ی شاهرخو تعریف کنم براتون ... همون اصطلاح کف کارخونه و سوالای شما ...  قبل از هر چیزی نظر قلبیمو میخوام بگم ، اعتقادی که باهاش بزرگ شدمو تا امروز برام مورد احترام بوده ... تمام ادمایی که روی این کره‌ی زمین کار میکنن و نون حلال میبرن خونه‌هاشون صد در صد قابل احترامن و اصلااااااا کسی از اون یکی بالاتر نیست ... دنیا به بنا،نجار، گارسون، دکتر،مهندس، معلم، نیروی خدماتی و و و همه‌ی ی ی ی شغلها نیاز داره و همشون به یک اندازه محترمن و وجودشون ضروری برای ادامه‌ی زندگی تک‌تکمون ...

سپیده بزمی پور شاهرخ استخری

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 725425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟