ولخرجی  پویان مختاری برای نامزد جدید + فیلم
حجم ویدیو: 4.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

پویان مختاری بلاگر معروف ایرانی است. پویان مختاری در خوزستان به دنیا آمده و پویان مختاری در اسپانیا زندگی می کند پویان مختاری در اصفهان نیز سکونت داشته است. اخیرا فیلم جدیدی از نامزد جدید پویان مختاری و ولخرجی های عجیب آن ها در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش رکنا، پویان مختاری یکی از مهره های سایت های شرط بندی است که توانست به موقع از ترکیه فرار کند و الان در لندن ساکن است. او با یک مدل نامزد کرده و هر روز زندگی فوق العاده لوکس و لاکچری خود را برای مردم به نمایش می گذارد.

در تازه ترین ویدیو منتشر شده پویان مختاری تعداد زیادی چوب لباسی طلا سفارش داده است.

رابطه پویان مختاری و آناشید حسینی

آناشید حسینی و پویان مختاری

مدتی قبل تصاویری از پویان مختاری و آناشید حسینی مدل محجبه اینستاگرامی که در ترکیه و امارات زندگی می کند منتشر شد و ظاهرا این دو نفر می خواستند با یکدیگر ازدواج کنند. ولی بعد از دستگیری های ترکیه و بهم ریختن اوضاع پویان به کشورهای دیگر فرار کرد و آناشید هم مثل گذشته فعالیت های خود را ادامه می دهد. پویان مختیاری متولد 8 مهر 1369 در خوزستان ، خواننده و چهره مجازی است. تحصیلکرده فوق دیپلم رشته نقشه کشی صنعتی در دانشگاه اصفهان می باشد که از موسیقی پاپ شروع کرد سپس وارد رپ بختیاری شد و حالا ساکن اسپانیاست. تا مقطع اول دبیرستان در شهر ایذه زندگی می کرد تا اینکه برای ادامه تحصیل و دانشگاه راهی شهر اهواز شد و در ادامه برای زندگی با خانواده به اصفهان رفتند.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724569 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟