عکس ساده فریبا نادری +  فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 2.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:36

فریبا نادری بازیگر تهرانی متولد فصل بهار است. فریبا نادری با یک کارگردان ازدواج کرده بود. همسر اول فریبا نادری فوت شد و فریبا نادری برای بار دوم ازدواج کرد. فریبا نادری پستی در اینستاگرامش گذاشت که در آن از امید سخن گفت. عکس فریبا نادری را در ادامه ببینید.

فریبا نادری می گوید چند همسری (اینک هیک فرد چند بار طلاق بگیرد و دوباره ازدواج کند) را قبول دارد ولی اینکه همزمان چند همسر داشته باشد را نه چون نمی تواند خرج آنها را به صورت مساوی پرداخت کند. البته شاید برخی خانم ها این را دوست داشته باشند.

نگرانی فریبا نادری برای فروش کم رستورانش

فریبا نادری

فریبا نادری هم مانند بسیاری از سلبریتی های دیگر شغل دوم دارد و راه های درآمدی دیگری را امتحان می کند. فریبا نادری قبلا هم درباره فقر مردم گفته بود که مردم دیگر پول ندارند که در رستوران او هزینه کنند : نادری ادعا می کند که همه ی قشرها وضعیت مالی بدی دارند و این را می توان از رستوران آمدن آنها حس کرد. نادری بازیگری ثروتمند است که خیلی از مردم اعتقاد دارند که به دلیل شوهر پولدارش است، او یک ویلای لاکچری و بزرگ در شمال کشور دارد که اکثر اوقات تصاویری از آن منتشر می کند. وی در پاسخ به سوال مردم درباره ویلایش به کنایه گفت : مردم ببخشند که ویلا دارم. او با حضور در سریال ستایش شبکه سه به شهرت زیادی رسیده است.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724319 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟