فیلم از ماشین لیلا اوتادی / شب گردی
حجم ویدیو: 2.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

لیلا اوتادی بازیگر مرداد ماهی است. لیلا اوتادی یکی از بازیگران فیلم سینمایی «تله‌پاتی» است. لیلا اوتادی به شاعری هم می پردازد. لیلا اوتادی از سال 81 تاکنون به فعالیت در عالم هنر بازیگری پرداخته است. فیلمی متفاوت از لیلا اوتادی را در خودروی شخصی اش مشاهده کنید.

لیلا اوتادی در حالی که در خودرویش پشت ترافیک گیر کرده، فیلمی از خود درون ماشین گرفته و به اشتراک گذاشته است.

 لیلا اوتادی طوری از خود فیلم گرفته که خودروی گران قیمتش کاملا در آن مشخص باشد!

چالش سخت لیلا اوتادی در سینما

بازیگر فیلم سینمایی «لاله» گفت: خوشحالم که در فیلمی به زبان انگلیسی بازی کردم و این فیلم محصولی از سینمای ایران است.

لیلا اوتادی بازیگر فیلم «لاله» که این روزها روی پرده است، گفت: بازی در فیلمی به زبان انگلیسی برای من جذاب بود، خوشحالم که این اتفاق در سینمای ایران برایم افتاد. تلاش کردیم همه چیز درست باشد، از جمله لهجه، تلفظ و گویشمان. این چالش و این تجربه برایم هیجان‌انگیز بود.

حضور لیلا اوتادی در «لاله»

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: در این فیلم در کنار بازیگران حرفه‌ای ایرانی، با بازیگرانی همکاری کردم که تعدادی از آنها از آمریکا و ترکیه آمده بودند، تیمی علاقه‌مند در این پروژه حضور داشتند. «لاله» برایم تجربه‌ای جذاب بود.

اوتادی در پایان گفت: سینمادوستان را به تماشای این فیلم در سالن‌های سینما دعوت می‌کنم، از سینمای ایران و فیلم‌های آن حمایت کنیم و فیلم خوب را در سالن سینما ببینیم.

فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد با بازی سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، میترا حجار، لیلا اوتادی و… با بازگشایی سینماها دوباره روی پرده رفته است. «لاله» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 724283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟