مصاحبه سارا و نیکا در لایو
حجم ویدیو: 9.10M | مدت زمان ویدیو: 00:01:52

به گزارش رکنا، در یک لایو اینستاگرامی که مجری زن یکی از برنامه های اینترنتی ایرانی در حال مصاحبه با سارا و نیکا دوقلوهای مشهور سریال پایتخت بود مجری این دو دختر کم سن را وارد مسائل حاشیه ای دوستی نامشروع می کند.

متاسفانه هیچ نظارتی بر برنامه های اینترنتی نیست و این برنامه ها کودکان را به مسائل غیراخلاقی بزرگسالان توصیه می کنند ! سارا و نیکا دوقلوی های پرحاشیه سینما و تلوزیون هستند. سارا و نیکا درسال 90 با بازی در سریال پایتخت چهره شدند. سارا و نیکا از سال 93 برای زندگی به خارج از کشور رفتند. سارا و نیکا در این مدت با عکس های نامتعارف جنجال زیادی در فضای مجازی داشتند. سارا و نیکا فرقانی اصل دوقلوهای معروف سریال پایتخت هستند که طی چند ماه اخیر حواشی زیادی پیرامون آنها ایجاد شد و در نهایت همین حواشی باعث حذف آنها از سری جدید پایتخت شد.

سارا و نیکا در اینستاگرام

سارا و نیکا طرفداران بسیار زیادی در اینستاگرام دارند که اکثر آنها زیر 18 سال است و طرح چنین مسائلی قطعا اخلاقی نیست. سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

کدخبر: 722020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟