ازدواج پرستو صالحی + فیلم
حجم ویدیو: 11.16M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

 پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی 9 ابان 1356 در تهران به دنیا آمد.پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. مادر پرستو صالحی خانه دار و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش است.پدر پرستو صالحی 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است.پرستو صالحی در فیلمی رابطه خود را با پسری که 10 سال از خود کوچک تر است را فاش کرد.
به گزارش رکنا، اعتراف پرستو صالحی بازیگر زن مشهور و جنجالی تلویزیون به ازدواج (رابطه آشنایی برای ازدواج) با پسری که ده سال از او جوان تر بوده را ببینید.

جالب است بدانید که چند سال پیش پرستو صالحی در برنامه ماه عسل از کودکی بسیار سخت خود گفت و توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد ولی مدتی قبل در لایو سینا مجری مشهور خارج نشین گفت که من دوران کودکی با کیفیت و خوبی داشتم !

پرستو صالحی بازیگر زنی که حاشیه های او خیلی بیشتر از فیلم هایی ست که بازی کرده : او یکی از پر حاشیه ترین بازیگران زن ایرانی است که در اینستاگرامش همیشه حاشیه ساز بوده است. جدیدترین حاشیه ای که او به وجود آورد بی غیرت خواندن افرادی بود که در مراسمات مذهبی محرم شرکت کرده اند و دلیل خود را برای این توهین حمایت از کادر درمان اعلام کرد.

او چندین بار به مراجع اطلاعاتی احظار شده (طبق ادعای خودش) و دلیل آن اظهار نظرهای بسیار تند سیاسی وی است. پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟