فیلم  مریم معصومی در دریا
حجم ویدیو: 3.12M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25

مریم معصومی متولد 24 اسفند 1365 در اصفهان، بازیگر است. مریم معصومی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی است. مریم معصومی دو خواهر و دو برادر دارد پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است .مریم معصومی با برادر بزرگ ترش خیلی صمیمی است و مشوق او در کارهایش می باشد.ویدیویی که مریم معصومی بازیگر زن مشهور تلویزیون از خودش در کنار دریا منتشر کرده است و شبیه آدم های شکست عشقی خورده رفته توی حس عاشقانه !

مریم معصومی

مریم معصومی مصاحبه های زیادی درباره ازدواج کردنش تا به حال انجام داده و خیلی محکم می گوید دوست ندارد ازدواج کند ! البته از طرف دیگری رابطه بسیار صمیمی با سگش دارد و برخی از منتقدان او می گویند سبک زندگی او غربی است. او می گوید : نخستین بار فکر کنم ۱۵ یا ۱۶ سالم بود که عاشق شدم و نشد که به عشقم برسم ، آن هم به سبب مدیریت خانواده ام بود که می‌گفتند این سن، سن مناسبی برای ازدواج نیست و من هم شانس آوردم که اصرار چندانی برای ازدواج نکردم.

مریم معصومی

 مریم معصومی در رشته علوم سیاسی در مقطع فوق لیسانس قبول شد اما عشق به بازیگری نگذاشت که مریم معصومی این رشته را ادامه دهد. مریم معصومی در سریال فاصله ها برای اولین بار ایفای نقش کرد.

مریم معصومی

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :برخط نیوز

کدخبر: 721351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟