عکس  استراحت شبنم قلی خانی در باغ / او تنها نبود !

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران  است. شبنم قلی خانی بازیگر و فیلمنامه نویس است. شبنم قلی خانی فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و شبنم قلی خانی فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد و در دانشگاه هم تدریس می کند.شبنم قلی خانیعکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش رکنا، عکسی که در ادامه می بینید تصاویر جدیدی است که شبنم قلی خانی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده و در آن روی یک درخت خوابیده است.

شبنم قلی خانی

از آخرین نقش های او می توان به نقش دوست کتی در سریال مانکن اشاره کرد که در آن با ارایشی بسیار غلیظ نقش یک زن پولدار را بازی می کرد.

کارنامه هنری شبنم قلی خانی

شبنم فعالیت بازیگری را در سال 1376 با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز کرد.

او  در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او به زودی با علیرضا افخمی آشنا شد و در دو مجموعهٔ تلویزیونی پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید.در سال 1384، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت.او در این مجموعه به همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل و آتیلا پسیانی درخشید.شبنم در سال بعد در مجموعهٔ سال های برف و بنفشه به همراه سام درخشانی، لاله اسکندری، امیر آقایی و اسماعیل شنگله درخشید.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟