فیلم سکانسی از طناز طباطبایی در خیابان / باورنکردنی !
حجم ویدیو: 4.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

طناز طباطبایی فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است. طناز طباطبایی بازیگر متولد اردیبهشت است. طناز طباطبایی با فیلم "دیشب باباتو دیدم آیدا" به کارگردانی رسول صدر عاملی به دنیای بازیگری وارد شد. طناز طباطبایی در یک فیلم سینمایی بازی کرده است که جلوی اکران آن گرفته شده است. در یک سکانس این فیلم طناز طباطبایی باید شلوارش را عوض می کرد.

این سکانس مربوط به فیلمی است که سه بازیگر زن مشهور طناز طباطبایی ، سحر دولتشاهی و مهناز افشار بازی کرده اند. جالب است بدانید که این فیلم کاملا غیر قابل اصلاح و امکان نمایش آن صفر است. این فیلم درباره سه دختر خیابانی است که در خانواده ای زندگی می کنند که پدر خانواده مظهر بی غیرتی است و در خانه پارتی تدارک می بیند و دخترانش را مجاب می کند که زودتر به خانه برای حضور در جشن باز گردند مادر خانواده هم سهمی در این ماجرا دارد.

طناز طباطبایی در یک فیلم جنجالی

فیلمی که اکثر سکانس های آن جنجالی است : دزدی، فحاشی، لوندی، شوخی های رکیک جنسی و اعمال منافی عفت عمومی در فیلم به وفور دیده می شود. فیلمی که مدت زیادی است در وزارت ارشاد برای بازبینی شورای پروانه نمایش ارائه شده است ولی هیچ تصمیمی برای فیلم گرفته نشده و احتمالا اعضای شورای پروانه نمایش با دیدن فیلم شوکه شده اند».

طناز طباطبایی عاشق مادرش است

طناز طباطبایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. خانم طناز طباطبایی در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در محله نیاوران تهران متولد شد. طناز طباطبایی بسیار اهل خانه و خانواده اسـت، مادرش را بسیار دوست دارد و بـه او شدیدا وابسته اسـت، تنها خواهر کوچک تر او لیلا نام دارد و بـه خواهرش خیلی علاقه مند اسـت، خواهر طناز طباطبایی در سینما هیچ فعالیتی ندارد، بلکه شغل اصلی او مترجمی زبان اسـت.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟