جنجال عکس های عروسی بهاره رهنما
حجم ویدیو: 6.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

بهاره رهنما و همسرش در یک گفتگوی خودمانی شرکت کردند. عکس متفاوتی از مراسم عروسی بهاره رهنما منتشر شده بود که بهاره رهنما درباره این اتفاق توضیح داد. بهاره رهنما مدعی شد که این عکس را برای یکی از اقوامش که می خواست از پشت ماشین عکس داشته باشد فرستاده است. جالب است که بهاره رهنما در حرف هایش گفته است که همین یک عکس نامناسب بود و همین عکس باعث اتفاقات جالبی شد و نباید از این شوخی ها ناراحت شد.

عکسی از بهاره رهنما بازیگر زن مشهور در مراسم ازدواج دومش منتشر شد که انگار عکس های حالت مستی ! و شایعات زیادی درباره مست بودن بهاره رهنما در شب عروسی اش منتشر شد که او در این باره توضیح داد:

عروس و دامادهای خارجی در شب عروسی آنقدر مست می شوند که آخرای مراسم دیگر جانی برای سر پا ماندن ندارند به همین خاطر عکس هایی از آنها در حالتی که افتاده اند یا نشسته اند بر زمین گرفته می شود (که نشان از خوشگذرانی زیاد آن شب هم دارد). بهاره رهنما با انتشار این تصویر جنجال های زیادی به پا کرد ولی حالا توضیح می دهد که ماجرای این عکس چه بود.

سوتی عجیب بهاره رهنما درباره ریحانه پارسا :

قبل از اینکه ریحانه پارسا ایران را ترک کند و به چهره جنجالی شبکه های اجتماعی تبدیل شود بهاره رهنما نقشه های زیادی برای او داشت و او را آینده سینمای ایران می دانست. وی در یک مصاحبه او را برتر از سایر دهه هفتادی ها معرفی کرده بود.

اعتراض نویسندگان و شاعران به شعر نوشتن بهاره رهنما :

برخی از نویسندگان و شاعران نسبت به شاعر بودن بهاره رهنما انتقاد گسترده دارند و می گویند او فقط با شهرتش شعر می فروشد. بهاره رهنما شاعر است ! و شعر می گوید : از آخرین اشعار بهاره رهنما هم که به تازگی در فضای مجازی با واکنش های زیادی روبه رو شده، شعری با عنوان «بی خوابی» است: «همه کارخانه های داروسازی را خلع سلاح کرده ای/ دیازپام/ اکسازپام/ لورازپام/ کلونازپام/ همه در مقابل یک شب به خیر تو هیچ اند».

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 721234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟